شصت و ششمین جلسه شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان :

دکتر گودرزی: مشی ما مبارزه با فساد، توسعه ورزش پاک و جلوگیری از بداخلاقی است

۱۳۹۴/۰۷/۲۰ - ۰۵:۳۵:۴۹
کد خبر: ۳۲۸۶۶۸
دکتر گودرزی: مشی ما مبارزه با فساد، توسعه ورزش پاک و جلوگیری از بداخلاقی است
دکتر گودرزی در شصت و ششمین جلسه شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان گفت: مشی ما در وزارت ورزش و جوانان مبارزه با فساد، توسعه ورزش پاک و جلوگیری از گسترش تهمت و افترا و هر گونه بداخلاقی است.

به گزارش خبر گزاری برنا  در این جلسه کوروش صبوریان مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی حضور داشت و گزارشی از عملکرد این اداره کل ارائه کرد.

در ادامه دکتر گودرزی با تشکر از اقدامات صورت گرفته در خراسان رضوی، فعالیت های کوروش صبوریان در دو حوزه ورزش و جوانان را موثر خواند و اظهار داشت: صبوریان در خراسان رضوی عملکردی موفقیت آمیز و رضایت بخش داشته است و امیدوارم در احصا پروژه های نیمه کاره ،جذب خیرین ورزش یار و واگذاری اماکن ورزشی نیمه تمام به بخش خصوصی فعال تر شود‌.

همچنین در نشست هفتگی شورای معاونین به دعوت مازیار ناظمی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، متقیان مدیر عامل ایسنا به همراه یوسف اکبری رییس اداره ورزش در شورای معاونان حضور یافتند.

متقیان با تشکر از وزیر ورزش و جوانان به خاطر توجه ویژه وی به رسانه ها گفت: خط مشی ما در خبرگزاری دانشجویان منطبق بر فرمایش رهبری است، ما بدون پرداختن به حواشی، صادقانه واقعیت های دولت را منعکس می کنیم.

وی در ادامه با تاکید به این موضوع که دولتی نیستیم ولی خدمات دولت را آن گونه که شایسته است با حفظ بی طرفی انعکاس می دهیم گفت: رسانه ها به اخبار ما اعتماد دارند، چرا که دقت لازم را در ارائه آنها داریم.

اکبری رییس اداره ورزش هم با تقدیر از وزیر ورزش وجوانان و معاونان این وزارتخانه، برنامه ها و سیاست کاری خبرگزاری ایسنا در این حوزه را تشریح کرد.

در ادامه دکتر محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان از تلاش های متقیان و مجموعه ایسنا تشکر کرد و گفت: قطعا دغدغه ایسنا و دولت توسعه و پیشرفت ورزش کشور است و خوشحالم ایسنا در نقدی بی طرفانه و کمک به مدیران این وزارتخانه پیشتاز و پیشرور است.

دکتر گودرزی اضافه کرد: مشی ما در وزارت ورزش و جوانان مبارزه با فساد، توسعه ورزش پاک و جلوگیری از گسترش تهمت و افترا و هر گونه بداخلاقی است.

وزیر ورزش و جوانان خاطر نشان ساخت: ایسنا زاییده یک نهاد ارزشمند فرهنگی و فکری بنام جهاد دانشگاهی است و به همین سبب می تواند نقش مهمی در برابر رسانه های زرد و غوغا سالار ورزش داشته باشد.

وی از معاونان خود خواست از کمک های فرهنگی و فکری این رسانه که در قالب نقد و گزارش متتشر می شود، بهره برداری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز