نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

بیان واقعیت‌ها از وظایف رسانه‌ها است

۱۳۹۴/۰۷/۲۰ - ۱۱:۰۵:۲۹
کد خبر: ۳۲۸۸۲۰
بیان واقعیت‌ها از وظایف رسانه‌ها است
خبرگزاری برنا: نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: بیان واقعیت‌های شهر و انتقال اطلاعات صحیح به مسئولان از مهترین وظایف رسانه‌ها در زمینه ارتقای فرهنگ شهروندی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اهواز، آیت الله محسن حیدری در اختتامیه پنجمین جشنواره شهر و رسانه در سالن آمفی تئا‌تر گیت بوستان اهواز اظهار کرد: استان خوزستان و شهر اهواز با مشکلات متعدد عمرانی و اجتماعی روبه روست که رودخانه کارون و انتقال آب از سرشاخه‌های آن از مشکلات جدی آن است.

وی ادامه داد: تا زمانی که نخبگان خوزستان به دور از سلیقه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و قومی با یکدیگر متحد نشوند، امیدی به حل مسائل و مشکلات استان نیست.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری نقش رسانه را در وحدت و همگرایی نخبگان جامعه در استان خوزستان مهم دانست و گفت: بیان واقعیت‌های شهر و انتقال اطلاعات صحیح به مسئولان، معرفی اتفاقات خوب شهری و پروژه‌های دستگاه‌ها به شهروندان و ترویج اخلاق صحیح شهروندی مهترین وظایف رسانه‌ها در زمینه ارتقای فرهنگ شهروندی است.

حیدری فعالیت رسانه‌ای را قدم گذاشتن در مسیر پیامبران و اولیای الهی توصیف کرد و افزود: رسانه‌ها باید به ویژگی‌های این شغل توجه کنند و قدر و ارزش کار خود را بدانند تا راه را گم نکنند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز