با حضور معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران :

کلنگ احداث ساختمان بنیاد شهید در ملارد به زمین زده شد

۱۳۹۴/۰۷/۲۰ - ۲۳:۱۹:۵۶
کد خبر: ۳۲۹۰۸۲
کلنگ احداث ساختمان بنیاد شهید در ملارد به زمین زده شد
یا حضورحجت الاسلام صدری معاون فرهنگی بنیادشهید وامورایثارگران شهرستانهای استان تهران کلنگ احداث ساختمان اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران ملارد به زمین زده شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از غرب تهران ، با حضور خطیبی سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد، حجت الاسلام صدری معاون فرهنگی بنیادشهید وامورایثارگران شهرستانهای استان تهران ، فرامرز پوربابا رئیس بنیادشهید وامورایثارگران ملارد و جمعی از مسئولانکلنگ احداث ساختمان اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران ملارد به زمین زده شد.

در همین خصوص پوربابا رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملارد گفت: این ساختمان در سایت اداری شهر ملارد  در سه طبقه  با متراژ حدود 728مربع با زیر بنای 240 متر در هر طبقه و  اعتباری بالغ بر 360میلیون تومان  در نظر گرفته شده است. 

وی افزود: پیش بینی می شود که ساخت این اداره تا پایان سال جاری به اتمام و به بهره برداری برسد.پوربابا در ادامه خاطرنشان کرد: از آنجا که ساختمان فعلی بنیاد شهید این شهرستان استیجاری می باشد و فعالیت های این مجموعه با محدودیت های فراوانی انجام می شود  با بهره برداری از ساختمان ملکی بنیاد شهید  در محل سایت اداری این شهرستان، ارائه خدمات به خانواده های معظم شهداءو جانبازان و ایثارگران عزیز مطلوبتر و راحت تر انجام خواهد شد.

به گفته وی  197 از همسران و والدین شهداء، 97 از جانبازان عزیز و 50 نفراز  ایثارگران معزز در این اداره مستمری بگیر هستند..

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز