رییس شورای شهر تهران در نشست مشترک با استاندار:

با عملکرد جزیره ای نمی توان مشکلات تهران را حل کرد

۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۰۶:۲۱:۴۷
کد خبر: ۳۲۹۵۰۹
با عملکرد جزیره ای نمی توان مشکلات تهران را حل کرد
چمران گفت:تا هماهنگی با دستگاه ها به وجود نیاید کاری از پیش نمی رود و با کار جزیره ای نمی توان به هدف ساماندهی معتادان و جمع آوری متکدیان در تهران رسید زیرا تجریه های قبلی این را نشان داده است.

به  گزارش خبر گزاری برنا از تهران،مهدی چمران ،رییس شورای شهر تهران در نشست مشترک با استاندار و معاونان استانداری تهران و جمعی از اعضای شورای شهر تهران گفت:  موضوع بازگشت معتادان متجاهر که اکثرا از خارج تهران هستند به شهرستان های محل زندگی خود بایدجدی گرفته شود .

وی به دیدار اخیر اعضای شورای شهر تهران از محله شهید هرندی پایتخت اشاره کرد و گفت: قرار است شهرداری تهران در خصوص اقدامات انجام داده شده در راستای ساماندهی معتادین در این منطقه گزارش دهد.
چمران بر ضرورت همکاری مشترک همه دستگاه های مسوول برای رفع معضل معتادین تاکید کرد.
وی افزود:تا هماهنگی با دستگاه ها به وجود نیاید کاری از پیش نمی رود و با کار جزیره ای نمی توان به هدف رسید زیرا تجریه ها این را نشان داده است.
رییس شورای شهر تهران با تاکید بر انجام کارها در راستای یک قرارگاه عملیاتی گفت: لازم است مسئولیت ها مشخص شود تا مسایل به شکل ریشه ای حل شوند.
چمران  رفع مشکل اشتغال و بحران آب و کشاورزی در روستاها را از جمله راهکارهای کاهش خروج جمعیت از شهرستان ها و ورود به تهران دانست.
رییس شورای شهر تهران ضمن انتقاد از کسانی که بودجه شهرداری تهران را با سایر دستگاه ها مقایسه می کنند تصریح کرد: بودجه توسعه مترو تهران در سال 94 در حدود 21 هزار میلیارد ریال تعیین شده زیرا تنها برای ساخت هر کیلومتر مترو یکهزار میلیارد ریال اعتبار لازم است که بر این اساس با توجه به ضرورت ساخت سالانه 30 کیلومتر خط مترو در تهران بودجه فعلی نیز جوابگو نیست.
وی تاکید کرد: نباید از مقایسه بودجه دستگاه ها برداشت اشتباه شود زیرا بودجه فعلی شهرداری تهران برای رفع نیازهای پایتخت کافی نیست.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز