استاندار گلستان:

روسای هیئت‌های ورزشی گلستان براساس تخصص انتخاب شوند

۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۲۰:۱۵:۱۳
کد خبر: ۳۲۹۸۷۶
روسای هیئت‌های ورزشی گلستان براساس تخصص انتخاب شوند
استاندار گلستان گفت: روسای هیئت های ورزشی گلستان باید براساس تخصص انتخاب شوند.
استاندار گلستان گفت: روسای هیئت های ورزشی گلستان باید براساس تخصص انتخاب شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گلستان: حسن صادقلو، ظهر چهارشنبه در نشست صمیمی با جامعه ورزش استان گلستان اظهار کرد: هیئت های ورزشی نباید از حوزه علم و فناوری غافل شوند و کسانی که در راس کار قرار می گیرند باید به آن رشته اشراف داشته باشند.

وی با بیان اینکه استعدادیابی در ورزش باید با برنامه ریزی انجام شود، افزود: یکی از دل نگرانی ها و گلایه های ورزشکاران، موضوع انتخاب آنهاست و استعدادیاب ها و مربیان باید از ورزشکاران شایسته استفاده کنند.

صادقلو ادامه داد: ورزش گلستان ظرفیت های فوق العاده ای دارد و به دلیل فراوانی رشته ها، باید در رشته هایی که استعداد بیشتر است، برنامه ریزی دقیق تری داشت.

وی تصریح کرد: استعدادیابی در روستاها و شهرها باید جداگانه و ویژه صورت بگیرد و در این راه باید با دهیاری ها و شوراها ارتباط مستمر برقرار کرد.

برندهای ورزش گلستان مشخص شوند

استاندار گلستان مشخص کردن برندهای ورزش استان را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: برندهای ورزش گلستان باید مشخص شوند و برای آنها برنامه ریزی دقیق تری صورت بگیرد.

صادقلو استفاده از ظرفیت پیشکسوتان را در ورزش استان ضروری دانست و گفت: فکر می کنم پیشکسوت ها در ورزش فراموش شده اند و مسئولان ورزشی استان باید در این بخش برنامه ویژه ای داشته باشند.

وی در خصوص پروژه های ورزشی نیمه تمام استان یادآور شد: این پروژه ها باید اولویت بندی شوند تا آنهایی که مهم ترند، در دستور تکمیل قرار بگیرند.

اسپانسرها نباید در انتظار کمک های دولتی باشند

صادقلو در خصوص اسپانسرهای ورزشی گفت: در این بخش باید آسیب شناسی کنیم و اسپانسر واقعی آنهایی هستند که نقش خیرین را ایفا می کنند و نباید انتظار کمک های دولتی را داشته باشند.

وی تصریح کرد: استان گلستان به دلیل شرایط جفرافیایی اش باید با استان ها و کشورهای همجوار مراودات ورزشی داشته باشد، زیرا برقراری این نوع ارتباطات کمک شایانی به ورزش گلستان خواهد کرد.

به گفته وی، استانداری گلستان پیگیر تخصیص یک درصدی اعتبار دستگاه های اجرایی به ورزش خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز