با حضور یادگار امام (ره)برگزار خواهد شد؛

دعوت از مردم کرمانشاه برای حضور در سالگرد چهارمین شهید محراب

۱۳۹۴/۰۷/۲۳ - ۰۹:۴۴:۴۶
کد خبر: ۳۲۹۹۳۴
مراسم سالگرد چهارمین شهید محراب با حضور نوه‌ گرانقدر حضرت امام در کرمانشاه برگزار می‌شود

مشاور عالی استاندار کرمانشاه گفت: مراسم سی‌وسومین سالگرد شهادت حضرت آیت‌الله شهیداشرفی اصفهانی با حضور نوه‌ی گرانقدر حضرت امام(ره) "حجت‌الاسلام و‌المسلمین سیدعلی خمینی"  روز شنبه در کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، جعفر همتی اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت سی‌وسومین سالگرد شهادت حضرت آیت‌الله شهیداشرفی اصفهانی مراسمی با حضور نوه‌ی گرانقدر حضرت امام(ره) خمینی "حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی خمینی" راس ساعت سه‌ونیم بعدازظهر روز شنبه مورخ بیست و پنجم مهرماه در مسجد آیت‌الله بروجردی کرمانشاه برگزار می ‌شود.

وی به پیام تاریخی حضرت امام خمینی(ره) برای شهادت چهارمین شهید محراب حضرت آیت‌الله اشرفی اصفهانی اشاره کرد و افزود: این پیام جزء کم نظیرترین پیام‌ها برای شهیدان است که امام(ره) فرمودند" با رفتن شهید اشرفی اصفهانی ثلمه براسلام وارد شد و اینجانب، این موجود پربرکت متعهد را قریب شصت سال است، می‌شناختم".

مشاورعالی استاندار کرمانشاه گفت: حضور در مزار شهدا و نثار گل و قرائت فاتحه به روح بلند و ملکوتی شهدا، حضور در بیت چهارمین شهید محراب و همچنین دیدار با تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا ازجمله دیگربرنامه‌های  نوه‌ی حضرت امام(ره) به استان می‌باشد.

همتی در پایان گفت: از عموم مردم شریف و بزرگوار استان کرمانشاه دعوت می‌کنیم جهت ادای احترام به مقام شامخ شهید اشرفی اصفهانی و گرامیداشت حضور گرانقدر حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی خمینی در این مراسم حضور گسترده و پرشوری داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز