با حضور استاندار قزوین و مسوولان استانی؛

تقاطع غیر هم سطح نخبگان و بلوار شهید چگینی در قزوین افتتاح شد

۱۳۹۴/۰۷/۲۳ - ۱۲:۰۸:۱۶
کد خبر: ۳۲۹۹۸۵
تقاطع غیر هم سطح نخبگان و بلوار شهید چگینی در قزوین افتتاح شد
با حضور روزبه و جمعی از مسوولان تقاطع غیر هم سطح نخبگان و بلوار شهید چگینی در قزوین افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، تقاطع غیرهمسطح نخبگان و بلوار شهید قدرت‌اله چگینی(شرق ملاصدرا) با اعتبار 450 میلیارد ریال با حضور مسوولان استانی و شهری به بهره برداری رسید.

روزبه استاندار قزوین در افتتاح این مراسم گفت: امروز یک پروژه مهم و تاثیرگذار در شهر قزوین افتتاح می شود که در روان سازی تردد شهری تعیین کننده است.

وی افزود: نگاه ما به قزوین به عنوان مرکز استان بسیار مهم است زیرا می تواند کیفیت خدمات در سایر شهرها را نیز بالا ببرد و سرمایه گذاری در مرکز استان و سایر بخش ها را تسریع کند.

استاندار قزوین یادآورشد: همه سازمانها باید جانانه پای کار بیایند تا کیفیت زندگی مردم در شهرها بالا برود و پروژه های عمرانی با سرعت بیشتری عملیاتی شود

مسعود نصرتی شهردار قزوین در این مراسم گفت: امروز با اتحاد و همدلی شاهد به نتیجه رسیدن تلاش‌های عوامل اجرایی این پروژه بزرگ هستیم که از لحاظ طراحی و موقعیت استراتژیک جزو معدود پروژه‌های شاخص شهر قزوین محسوب می‌شود.

نصرتی با تشکر از عوامل اجرایی برای به نتیجه رسیدن این پروژه افزود: جای خوشحالی می‌باشد که با افتتاح این پروژه بزرگ از یک سو شریان اصلی ورود و خروج استاندارد از آزادراه تهران – زنجان و از سوی دیگر بعنوان تامین کننده راه‌های دسترسی دانشگاه آزاد اسلامی، بوستان ملی باراجین و تالار شهر حائز فراهم شده و این بسیار ارزشمند است.

شهردار قزوین بیان کرد: در چند ماه گذشته برای سرعت کار بالا، عملیات عمرانی زیرسازی و آسفالت این پروژه از سوی سازمان عمران شهرداری قزوین به صورت شبانه‌روزی با کیفیت بالا صورت گرفت.

این مقام مسوول با بیان اینکه این پروژه با حجم کاری بالا در این شرایط اقتصادی با اتحاد و اقتدار به بهره‌برداری رسیده است، گفت: از اول مهره ماه سال جاری شاهد بهره‌برداری از 6 پروژه در شهر بودیم که تا پایان آبان ماه 4 پروژه دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز