آیین روزملی پارالمپیک در لرستان برگزارشد

۱۳۹۴/۰۷/۲۳ - ۱۴:۰۴:۳۳
کد خبر: ۳۳۰۰۳۹
آیین روزملی پارالمپیک در لرستان برگزارشد
به مناسبت گرامیداشت هفته پارالمپیک در همایشی که به همین مناسبت برگزارشد از ورزشکاران جانباز و معلول قهرمان استان تجلیل شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، آیین روزملی پارالمپیک در لرستان برگزارشد همایش بزرگ روز پارالمپیک با حضور جمعی از مسئولان و جامعه ورزشی استان و خانواده های آنها برگزارشد. با توجه به نامگذاری روز های 18 تا 24 مهر به عنوان هفته ملی پارالمپیک، با هماهنگی اداره آموزش و پرورش استثنایی و هیئت جانبازان و معلولین استان لرستان آیین گرامیداشت روز ملی پارالمپیک،امروز بصورت نمادین برگزار گردید.

دراین مراسم دکتر عزیزپور مدیر کل ورزش و جوانان لرستان، با اشاره به اهمیت و نقش ورزشکاران جانباز و معلول استان در افتخارآفرینی برای لرستان گفت: توسعه ورزش معلولین در سراسر مناطق استان از اولویت های کار اداره ورزش و جوانان لرستان است و در تلاشیم مشکلات ورزشی این قشر ورزشکار را حل نماییم تا همچون گذشته به افتخارآفرینی های خود برای استان بیفزایند.

مداحی اجرای حرکات نمایشی توسط گروه ژیمناستیک رژه نمادین بسکتبال با ولیچر فوتسال ورزشکاران کم توان و مسابقات طناب کشی ویژه دختران و پسران از برنامه های حاشیه ای این مراسم بود.

در پایان نیز به تعداد400 نفر از ورزشکاران و جانبازان دانش آموزان مدارس استثایی به صورت نمادین مدال و بسته های ورزشی اهداشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز