قاضی خوش‌نام و کاندیدای سابق حوزه انتخابیه خرم‌آباد درگذشت

۱۳۹۴/۰۷/۲۳ - ۱۴:۰۹:۳۱
کد خبر: ۳۳۰۰۴۲
قاضی خوش‌نام و کاندیدای سابق حوزه انتخابیه خرم‌آباد درگذشت
سید محمدرضا عبدالهی" کاندیدای دوره‌های هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی سه‌شنبه 21 مهرماه در تهران درگذشت.

 "سید محمدرضا عبدالهی" کاندیدای دوره‌های هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی سه‌شنبه 21 مهرماه در تهران درگذشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، مرحوم عبدالهی که مدتی از ناراحتی ریوی رنج می‌برد، جهت درمان به تهران اعزام شد و متاسفانه در حین انجام مراحل درمان، دار فانی را در سن 68 سالگی وداع گفت.
وی فرزند سید "حاجی‌مراد" و از خانواده بزرگ سادات خرم‌آباد (سادات خلفوند) و زاده‌ی محله درب دلاکان این شهر بود و سال‌ها با دلسوزی به شهر و دیارش در مناصب مختلف خدمت نمود.
مرحوم عبدالهی با توجه با سابقه کاری درخشان و بدون لغزش و عدم وابستگی به جناح‌های سیاسی و همچنین اشراف به قوانین و مسایل حقوقی و عشق خدمت به مردم قصد خدمتی فراتر و وسیع‌تر به مردم نجیب خرم‌آباد را داشت.
وی دارای مدرک لیسانس حقوق قضایی از دانشگاه تهران با رتبه ممتاز و کارشناسی ارشد مدیریت بود. قبل از انقلاب مسئول فنی سازمان تامین اجتماعی و سرپرست همین سازمان بعد از انقلاب را در کارنامه کاری داشت و سپس در آزمون استخدام قضات شرکت نموده و وارد دستگاه قضایی کشور گردید و در مسئولیت‌های مختلفی به کشور خدمت کرد.
برخی سوابق و فعالیت‌ها مرحوم سید محمدرضا عبدالهی:
رییس دادگاه شهرستان خرم‌آباد
رییس دادگاه حقوقی دو مستقل
ریاست دادگستری شهرستان‌های کوهدشت و نورآباد (جمعاً به مدت 20 سال)
مستشار دادگاه‌های تجدید نظر استان لرستان
رییس دادگاه‌های صلح و سازش
عضو کمیسیون‌های ماده 76، 100 و 101 شهرداری و کمیسیون دارایی و ماده واحده منابع طبیعی
قاضی مشاور شورای حل اختلاف استان لرستان
مدرس دانشگاه‌های شهرستان خرم‌آباد
وکیل پایه یک دادگستری
عضو کانون وکلای دادگستری استان خوزستان

دانشجوی دکترای حقوق

مرحوم عبدالهی بدون تعارفات معمول، انسانی به معنای واقعی کلمه خوش‌رو، خوش‌رفتار و مردم‌دار بود.

وی در ادوار هشتم و نهم انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی حضور یافت که در دوره هشتم 5877 رأی و در دوره نهم نیز اگر چه تبلیغات زیادی انجام نداد اما 4395 رأی کسب کرد.

قابل ذکر است پیکر مرحوم "سید محمدرضا عبدالهی" از ساعت 9 صبح روز پنج‌شنبه 23 مهرماه در غسال‌خانه آرامستان صالحین خرم‌آباد به سمت بهشت هشتم خضر تشییع و به همین مناسبت نیز عصر همان روز از ساعت 14 تا 16 مراسم یادبودی در مسجد بعثت خیابان شیرخوارگاه خرم‌آباد برگزار می‌شود.
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز