با حضور " مدیر عامل شرکت پست ایران

ساختمان جدید شرکت پست لرستان افتتاح شد

۱۳۹۴/۰۷/۲۳ - ۱۴:۱۵:۵۹
کد خبر: ۳۳۰۰۴۳
ساختمان جدید شرکت پست لرستان افتتاح شد
با حضور "حسین مُهری" مدیر عامل شرکت پست ایران، پروژه‌های عمرانی اداره کل پست استان لرستان و ساختمان اداره پست شهرستان دورود به طور همزمان به بهره‌برداری رسیدند.
همزمان با گرامی‌داشت هفته پست‌، با حضور "حسین مُهری" مدیر عامل شرکت پست ایران، پروژه‌های عمرانی اداره کل پست استان لرستان و ساختمان اداره پست شهرستان دورود به طور همزمان به بهره‌برداری رسیدند.
به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، در مراسم افتتاح این پروژه‌ها که چهارشنبه 22 مهرماه برگزار شد، حجت‌الاسلام "سید احمد میرعمادی" نماینده ولی فقیه در استان، "سید سعید شاهرخی" معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، "یحیی عیدی‌بیرانوند" شهردار خرم‌آباد، "محمدحسن ترابی" مدیر کل روابط عمومی شرکت پست ایران و جمعی از مدیران و مسئولین  استان حضور داشتند‌.
مدیر عامل شرکت پست ایران در مراسم افتتاح ساختمان اداره کل پست استان لرستان گفت: در بخش پست استان، 111 میلیارد و 500 میلیون ریال سرمایه‌گذاری طی 6 ‌ماهه امسال انجام ‌شده است.
مهری افزود: با افتتاح این طرح پست استان لرستان جزو 6 استانی است که پست لجستیک در آن فعال می‌شود.
وی با بیان این که باید استانداردی بین کدهای سایر ادارات استان ایجاد شود تا به‌راحتی مکان‌ها شناسایی و هوشمندسازی شوند خاطر‌نشانساخت: در بحث هوشمند‌سازی باید به سرعت کارگروهی در استان تشکیل و سایر ادارات نیز باید همکاری‌های لازم را داشته باشند و از لحاظ اعتبارات، حمایت‌هایی انجام می‌شود.
مهری با بیان این که سرویس 193 یا خدمات ویژه شهروندی را با استفاده از توان بخش خصوصی به‌ سرعت توسعه‌ می‌دهیم، تصریح کرد: با استفاده از این سرویس شهروندان می‌توانند بسیاری از نیاز‌های خود را بدون خارج شدن از منزل‌شان برطرف نمایند.
وی خاطرنشان کرد: در نظر داریم با آموزش‌های لازم کمک‌های امداد و نجات نیز از سوی پیک‌های 193 به هموطنان ارائه شود.
قابل ذکر است ساختمان جدید شرکت پست لرستان که عملیات ساخت آن از سال 1390 آغاز شد در انتهای خیابان رازی محل سابق لجستیک نیروی انتظامی قرار دارد. ساختمان قبلی پست لرستان با قدمتی بیش از 7 دهه در بخش شمالی حریم قلعه فلک‌الافلاک قرار داشت که سال 1362 تجدید بنا گردید و در سال 1384 پروانه آن گرفته شد.  ساختمان قبلی با 2 هزار و 200 متر مساحت و زیربنای 2 هزار و 800 متر مربع در 3 طبقه، 7 تیر 1392 به خاطر آزاد‌سازی حریم قلعه فلک‌الافلاک توسط استانداری تخریب شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز