رئیس اتاق بازرگانی خرم‌آباد:

در بحث صادرات غیرنفتی لرستان با کشور عراق همکاری خوبی صورت گرفته است

۱۳۹۴/۰۷/۲۴ - ۱۱:۳۷:۰۷
کد خبر: ۳۳۰۲۱۰
در بحث صادرات غیرنفتی لرستان با کشور عراق همکاری خوبی صورت گرفته است
رئیس اتاق بازرگانی خرم‌آباد در رابطه با توسعه صادرات غیرنفتی و همکاری با کشور عراق، گفت: در بحث صادراتی غیرنفتی با کشور عراق با همکاری ستاد توسعه همکاری‌های اقتصادی ایران و عراق جلسات مختلفی برگزارشده است.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،رئیس اتاق بازرگانی خرم‌آباد در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، اظهار داشت با توسعه صادرات غیرنفتی و همکاری با کشور عراق، در بحث صادراتی غیرنفتی با کشور عراق با همکاری ستاد توسعه همکاری‌های اقتصادی ایران و عراق جلسات مختلفی برگزارشده است.

واین می توان برای استان ما که در صاداران غیر نفتی در حال گذر از بحران ورسیدن به شرایط مطلوب است ایده ال باشد.

وی گفت: اداره امور مالیاتی لرستان برای برطرف شدن مشکل واحدهای سنگ‌‌بری استان پیگیر‌ی‌های جدی انجام داده است.

حسین سلاحورزی افزود: در سفر معاون اجرایی رئیس‌جمهور به استان لرستان مشکل سنگ‌بری‌های استان لرستان در بحث مالیات بر ارزش‌افزوده مطرح شد.

وی افزود: مشکلات واحدهای سنگ‌بری که سبب کاهش ظرفیت تولید و یا بعضاً تعطیلی برخی از این واحدهای تولیدی شده بود، مورد پیگیری قرار گرفت.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد عنوان کرد: معاون اجرایی رئیس‌جمهور در جلسه‌ای که در لرستان برگزار شد تقبل کردند تا در سطح ملی این موضوع از طریق دولت پیگیری کند و از طرفی مدیرکل امور مالیاتی لرستان نیز برای رفع این مشکلات قول مساعد دادند چراکه این واحدهای سنگ‌بری به‌عنوان مجموعه‌ای از واحدهای  صنعتی استان شهم زیادی در اشتغال استان دارند.

وی بیان کرد: خوشبختانه مدیرکل امور مالیاتی استان لرستان  برای رفع مشکلات این واحدهای تولیدی به جد پیگیر برطرف شدن مشکلات هستند و در جلساتی که در استان و تهران برگزار شد این موضوع پیگیری شده و منتج به نتایج خوبی نیز هم شده است.

سلاحورزی خاطرنشان کرد: بنا شده هفته آینده  جهت رفع مشکل این واحدها با حضور نمایندگان این سنگ‌بری‌ها نوع مساعدت و همکاری که اداره کل امور مالیاتی استان می‌تواند به آن‌ها  داشته باشد مشخص شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز