به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش؛

بازدید مدیرکل ورزش و جوانان ایلام از دفتر خبرگزاری برنا

۱۳۹۴/۰۷/۲۴ - ۱۲:۲۳:۱۶
کد خبر: ۳۳۰۲۳۱
بازدید مدیرکل ورزش و جوانان ایلام از دفتر خبرگزاری برنا
این بازدید با حضور، معاون فرهنگی و امور جوانان ، معاون توسعه امور ورزش و جوانان و روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام؛ صبح امروز  بهروز حیدر زاده، مدیرکل ورزش و جوانان ایلام به همراه "محمدرضا تردست" معاون فرهنگی و امور جوانان، "مهرداد جنگلی" معاون توسعه امور ورزش و جوانان و "طالب فرجی" روابط عمومی اداره کل  از دفتر خبرگزاری برنا در استان ایلام بازدید به عمل آوردند.

بهروز حیدر زاده، با تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام محرم به ورزشکاران و مردم ایلام گفت: اداره کل در صدد است تا با ورود رسانه های فعال  استان  به حوزه های مختلف ورزشی  فعالیت ها  را  افزایش و اطلاع رسانی کند.

وی، هفته تربیت بدنی و ورزش را بهترین فرصت  برای تجلیل  از قهرمان ورزشی استان دانست.

حیدر زاده گفت: همچنین در تلاش هستیم با فراهم نمودن زمینه ی شور و نشاط و با برنامه ریزی ورزش های همگانی را در بین مردم استان فرهنگ سازی کنیم.

وی در ادامه برگزاری جشنواره سراسری ” دا ”  با حضور چشمگیر روستاییان را نشان از غیرت عشایر استان دانست و گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته تلاش میکنیم با  مشارکت ادارات استان و با اجرای برنامه های فرهنگی در سال  آینده این جشنواره را در مناطق محروم  استان برگزار کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام در پایان گفت: قطعا اداره کل ورزش جوانان استان برای پیشبر اهداف خود نیازمند حمایت بیشتر مسئولین کشور و استان می باشد.

در ادامه، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و امور جوانان استان ایلام گفت: یازدهم الی چهارده آبان ماه سالجاری با حضور بیش از هشتاد سمن از سراسر کشور استان ایلام میزبان دوره های توانمند سازی دبیران سازمان های مردم نهاد کشور می باشد.

وی گفت: برگزاری این  دوره به میزبانی ایلام بهترین فرصت برای استفاده از ایده های آنان است و سازمان های مردم نهاد استان  باید تلاش کنند از این موقعیت به نحو احسن استفاده کنند.

تردست  در پایان تصریح کرد:  مهمترین برنامه های معاونت جوانان در سال جدید، تاسیس سازمان های مردم نهاد  در روستا های فاقد سمن می باشد. و تلاش می کنیم  با ایجاد این سازمان ها فضای رقابت را برای جوانان فراهم سازیم.

در پایان معاون توسعه امور ورزش و جوانان استان ایلام  گفت: استعدادهای درخشانی  در  رشته‌های مختلف  ورزشی در سطح استان وجود دارد و ما باید همواره تلاش کنیم با استعداد یابی از توانایی های این افراد استفاده کنیم.

جنگلی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان تلاش میکند تا با نهادینه کردن ورزش همگانی در سطح جامعه سلامت را به مردم  هدیه کند.

وی در پایان گفت: زحمات اداره کل ورزش و جوانان در راستای رفع مشکلات ورزش استان بر هیچ کس پوشیده نیست لذا همواره باید قدردان این تلاش ها باشیم و در راستای برطرف نمودن این مشکلات اداره کل را یاری نماییم.

در پایان این دیدار،  با اهدا لوح تقدیر از سرپرست خبرگزاری برنا در استان ایلام تشکر و قدردانی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز