استاندار اردبیل تاکید کرد :

اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر در اردبیل در اولویت قرار گیرد

۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۳:۱۴:۵۷
کد خبر: ۳۳۰۵۸۳
اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر در اردبیل در اولویت قرار گیرد
استاندار اردبیل براجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدردراستان تاکید کرد

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، مجید خدابخش در جلسه شورای هماهنگی مبارزه بامواد مخدر استان گفت: درحال حاضرتمام تهدید های مواد مخدر متوجه خانواده هاست و اگر خانواده ها دراین زمینه کمترین ناآگاهی از خودشان نشان دهند، مضرات آن درجامعه بسیار وسیع خواهد بود.

وی افزود: تمامی دستگاه های اجرایی باید مبارزه با مواد مخدر را یک اولویت جدی و اساسی دردستورکار خود قرار دهند و برای مقابله با این معضل بزرگ اجتماعی تلاش گسترده ای داشته باشند چرا که هیچ کدام از دستگاه ها به تنهایی نمی توانند برای مبارزه با این پدیده خانمانسوز کار را پیش ببرند، بلکه مقابله با مواد مخدر به عزم جدی تمامی دستگاه ها به ویژه کمیته های شش گانه این شورا نیاز منداست .

وی ادامه داد: تلاش درجهت کاهش وپیشگیری از اعتیاد افراد جامعه به مواد مخدر، امنیت عمومی را درجامعه ارتقا بخشیده و نشاط و پویایی را در بین خانواده ها گسترش خواهد داد .

رییس شورای هماهنگی مبارزه بامواد مخدر استان از اعضای این شورا خواست تا ضمن  برنامه ریزی منسجم درجهت مقابله بامواد مخدر نسبت به آگاه سازی و تقویت باورهای دینی دربین مردم  تلاش کنند تا راه نفوذ این بلای خانمانسوز دربین خانواده ها مسدود شود چراکه تقویت آموزه های دینی وکارفرهنگی دربین خانواده ها بهترین راه برای مقابله با مواد مخدراست .

نظر شما