یادگار امام (ره):

پیگیر مشکلات مدرسه علمیه امام‌خمینی(ره) کرمانشاه خواهم بود

۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۴:۵۸:۱۱
کد خبر: ۳۳۰۶۲۸
پیگیر مشکلات مدرسه علمیه امام‌خمینی(ره) کرمانشاه خواهم بود
هیچ‌کس نمی‌پسندد مدرسه علمیه امام‌خمینی(ره) با این فضای به این شکل باقی بماند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی خمینی یادگار امام حضرت امام (ره)، سید محمداشرف اصفهانی یادگار چهارمین شهید محراب، اسداله رازانی استاندار کرمانشاه، فضل‌لله رنجبر و مسولان و مقامات محلی امروز (شنبه 25 مهر) از مدرسه امام خمینی (ره) کرمانشاه بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی خمینی امروز با حضور در مدرسه حوزه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه از بخش‌های مختلف آن بازدید و با جمعی از اساتید و طلاب آن نیز دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

وی در این دیدار و پس از آن که حجت‌الاسلام هادی معصومی زرندی گزارشی از مدرسه امام خمینی (ره) و مشکلات این حوزه علمیه ارائه داد، ابراز امیدواری کرد و با سعه‌صدر و انجام اقدامات لازم مشکلات موجود مرتفع شود.

یادگار امام (ره) در جمع طلاب و روحانیون مدرسه امام خمینی (ره) کرمانشاه اظهار داشت: پیگیر حل مشکلات این مدرسه در نزد مسئولین ذی‌ربط  حتماً خواهم بود.

حجت‌الاسلام سیدعلی خمینی گفت: این که هیچ کس نمی‌پسندد مدرسه علمیه امام خمینی (ره) با این فضای عالی و امکانات خوبی که برای آن فراهم شده به این شکل باقی بماند، حتماً مشکلات آن باید با ورود دلسوزان و علمای بزرگ استان حل و فصل شود.

وی افزود: من حتماً با گرفتن مشاوره‌هایی از افراد امین و آگاه و پیگیری موضوع به حل هر چه سریعتر مشکلات مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه کمک خواهم کرد.

 حجت‌الاسلام سیدعلی خمینی به برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز شهادت آیت‌الله اشرفی اصفهانی در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: وی را منشاء خیر و برکت برای استان کرمانشاه  است و چهارمین شهید محراب خدمات بسیار خوبی به مردم وفادار این دیار ارائه کرد.

حجت‌الاسلام خمینی در پایان از عموم مردم و به خصوص طلاب و روحانیون خواست تا عصر امروز ضمن حضور در مراسم گرامیداشت چهارمین شهید محراب یاد و خاطره آن مجاهد فقید را گرامی بدارند.

حجت‌الاسلام هادی معصومی زرندی تولیت مدرسه حوزه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه نیز گفت: مرحوم پدرش آیت‌الله محمدحسین معصومی زرندی در سال 1363 اجازه ساخت این مدرسه را از حضرت امام (ره) گرفت.

وی افزود: بنا به دلایلی این مدرسه تا سال 1377 اجازه ساخت پیدا نکرد تا این که پس رفع مشکلات توسط رییس جمهور وقت کلنگ احداث این مدرسه فرهنگی و دینی به زمین زده شد و  ایجاد چنین مدرسه‌ای با توجه به این که کرمانشاه در مسیر راه کربلا و نجف قرار دارد ضروری است.

حجت‌الاسلام هادی معصومی زرندی گفت: این مدرسه امروز محل تردد بسیاری از طلاب و روحانیونی است که عاشق حضرت امام (ره)هستند هر چند به تازگی مشکلاتی را برای آن‌ها ایجاد کرده‌اند.

وی در پایان از مرحوم آیت‌الله زرندی به عنوان شخصیتی یاد کرد که ذوب در امام (ره) بود و هرکاری که می‌کرد به یاد امام و به نام مبارک ایشان بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز