نماینده مردم الیگودرز در مجلس:

مخالفت با مذاکرات را تکذیب می‌کنم/ از طرفداران برجام هستم

۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۰۷:۳۱:۱۸
کد خبر: ۳۳۰۷۲۶
مخالفت با مذاکرات را تکذیب می‌کنم/ از طرفداران برجام هستم
نماینده مردم الیگودرزدر مجلس گفت من از طرفداران پر و پا قرص مذاکرات و برجام بوده و هستم.
به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی شب گذشته با حضور در تالار اندیشه لرستان در تلگرام در پاسخ به این سؤال که "در بررسی برجام نام شما در لیست مخالفین تصویب کلیات برجام در مجلس شورای اسلامی آمده بود، آیا اساساً شما به کلیات برجام رای منفی داده‌اید؟" گفت: این موضوع صحت ندارد و به شدت تکذیب می‌کنم.
"محمدتقی توکلی" افزود: قبل از طرح اقدام متقابل و متناسب دولت در اجرای برجام، در سایت برنا مصاحبه‌ای در حمایت از برجام انجام داده‌ام و در نطق میان دستور از دولت و تیم مذاکره کننده تشکر کرده‌ و به اکثر نمایندگان مخالف که آخرین آن‌ها آقای بیرانوند بودند جواب منفی دادم.
نماینده الیگودرز با اشاره به این که از نماینده حامی دولت ساز مخالف زدن بعید است، افزود: اما در لیست دست‌نویس نمایندگان موافق، نام بنده در ردیف 35 وجود دارد، اما در لیست تایپی نام بنده حذف شده؛ ضمن اینکه آرا به شکل الکترونیکی است و رای مخفی این لیست از کجا گرفته شده است؟
توکلی افزود: در لیست دیگری که قبل از طرح برجام توسط قدوسی تهیه شد و در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته، نام من در آن لیست هست؛ این لیست با عنوان مخالفان برجام در فضای مجازی توسط رقبای بنده مرتب پخش می‌شود.
وی اظهار داشت: این لیست هیچ ربطی به برجام ندارد و از نظر ما و تعدادی از نمایندگان مورد سو استفاده ایشان؛ در ارائه "طرح سه فوریتی با موضوع قطع مذاکره با امریکا تا زمان تغییر زبان تهدید" به رسانه‌ها داده شد و هیئت رئیسه هرگز آن را نپذیرفت.
نماینده الیگودرز در ادامه گفت: بلافاصله پس از مشخص شدن بداخلاقی طراح، ١٢ امضا از جمله امضا بنده پس گرفته شد؛ تعداد نمایندگان در این لیست از ٨٠ نفر به ٨٤ نفر رسیده یعنی دستکاری شده تا جدید تلقی شود.
توکلی در پایان تأکید کرد: در هر صورت شخصاً از طرفداران پر و پا قرص مذاکرات و برجام بوده و هستم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز