امام جمعه پلدختر:

رونمایی از کتاب ستارگانی بر تارک قمیش در پلدختر

۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۰۷:۴۳:۰۵
کد خبر: ۳۳۰۷۲۸
رونمایی از کتاب ستارگانی بر تارک قمیش در پلدختر
طی مراسمی با حضور امام جمعه ، معاون فرماندار از کتاب ستارگانی بر تارک قمیش نوشته عباس محمودی بخشدار معمولان رونمایی شد .

طی مراسمی با حضور امام جمعه ، معاون فرماندار از کتاب ستارگانی بر تارک قمیش نوشته عباس محمودی بخشدار معمولان رونمایی شد .   

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،امام جمعه پلدختر در حاشیه این مراسم به خبرنگار برنا در پلدختر گفت: خاطرات شهدا ، بیان واقعی معنویت و نگارش زندگی نامه و خاطرات آنان ابزار موثر در زنده نگه داشتن یاد شهیدان والامقام است .

حجت الاسلام محمد سوری نیاز اساسی کشور را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا دانست و افزود: از وظایف اساسی نویسندگان و اصحاب قلم ، نگارش کتاب هایی در وصف و خاطرات شهدا است .

وی یکی از ضروریات جامعه امروز را برکات شهدا و زنده نگه داشتن یاد و بیان رشادت های آنان دانست و گفت: نویسندگان خاطرات شهدا را به رشته تحریر در آورند .

وی انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل جوان را وظیفه همگانی دانست و افزود: انتقال مفاهیم گنج تمام نشدنی دفاع مقدس به نسل جوان و امروز جامعه وظیفه اساسی و همگانی است زیرا بیش از هر زمانی نیازمند انتقال روح حماسی جبهه ها به نسل حاضر توسط نویسندگان هستیم .

بخشدار معمولان به خبرنگار برنا در پلدختر،وظیفه همه ما انتقال پیام عمیق شهدا به نسل جوان گفت:حیات و بالندگی جوانان نسل امروز به بیان و بازگویی خاطرات ارزشمند شهدا ، ایثار و جانفشانی های آنان بستگی دارد.

عباس محمودی یکی از راهکارهای جذب قشر جوان و نوجوان و تثبیت فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه را بازگویی خاطرات شهدا دانست و افزود:وظیفه خود دانستم برای نسل سوم و جوانانی که جنگ را ندیده و با مفاهیم عمیق شهادت کمتر مانوسند کتابی را قالب خاطرات کوتاه برخی شهیدان شهرستان پلدختر در عملیات قمیش کردستان به رشته تحریر درآورم .

وی گفت: این کتاب در 54 صفحه و در تیراژ دو هزار نسخه و توسط انتشارات آیین احمد قم به چاپ پلدختر رسیده است . #

 

پلدختر-خبرنگاربرنا:احسان مهرابی

نظر شما