دیدار مسئولان مازنی با خانواده شهید شاخص ورزش استان

۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۰۹:۰۳:۲۷
کد خبر: ۳۳۱۱۵۳
دیدار مسئولان مازنی با خانواده شهید شاخص ورزش استان
عصر یکشنبه گذشته مدیران و مسئولین استان مازندران با حضور در منزل شهید شاخص جامعه ورزش کشور با خانواده ایشان دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران؛ این دیدار با حضور سردار محمدحسین بابایی، فرمانده سپاه کربلا، حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، سیدجواد حسینیان، مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا، عیسی قاسمی طوسی، فرماندار گلوگاه، سرهنگ حسنی، فرمانده سپاه گلوگاه و سایر مدیران استانی و شهرستانی ورزش و بسیج استان در منزل پدری شهید شاخص ورزش کشور در سال ۹۴، پهلوان شهید بهرام اسدپور گلوگاهی برگزار شد.

در این دیدار برادر شهید اسدپورگلوگاهی، ضمن خیرمقدم و تسلیت ایام ماه محرم درخصوص زندگی و شخصیت این شهید بزرگوار مطالبی را عنوان کرد.

در ادامه مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه در آستانه برگزاری کنگره شهدای ورزش کشور با محوریت شهید بهرام اسدپور گلوگاهی قرار داریم، گفت: برگزاری کنگره شهدا ضمن یادآوری دلاوری ها و رشادت ها و خاطره شهدای معزز تاثیر بسزایی در کسب شناخت نسل جوان امروز از دغدغه ها، توانمندی ها و ایثار و جوانان دیروز دارد.

حسین زادگان با اشاره به اینکه برگزاری یادواره شهدا، بهترین پیام برای نسل جدید و جوان جامعه است، بیان داشت: ایران اسلامی در حال حاضر دارای سرمایه ای ارزشمند از جوانان توانمند است که بی شک شناخت شهدا صحیح از شهدا به عنوان الگویی ارزشمند می تواند راهگشای تعالی و ترقی آنان باشد.

همچنین فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری، شهدا مظهر قدرت ایران هستند، افزود: با برگزاری یادواره و کنگره شهدا در حقیقت به تکلیف خود عمل کردیم.

بابایی با اشاره به اینکه دشمن در صدد است تا نگاه مردم را از اطاعت ولی فقیه و ولی امر مسلمین دور کند، اظهار داشت: ملت بزرگوار و همیشه در صحنه ایران بیدار و هوشیار بوده و به کوری چشم دشمنان با اطاعت از فرامین ولی فقیه این ترفند را خنثی خواهند کرد.

در پایان سیدجواد حسینیان رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران از اجرای 68 برنامه شاخص و ستادی به مناسبت کنگره شهید شاخص ورزش کشور، در استان خبر داد و اظهار داشت: چاپ زندگینامه شهید در قالب کتاب و همچنین پخش مستند فیلم شهید بهرام اسدپور از شبکه یک سیما از دیگر برنامه های پیش بینی در کنگره شهدای شاخص ورزش کشور است.

حسینیان با اشاره به معرفی شهید اسدپور به عنوان شهید شاخص ورزش کشور به سایر استان های کشور افزود: سومین کنگره شهدای ورزش کشور به محوریت شهید بهرام اسدپور گلوگاهی شهید شاخص ورزش کشور در سال 94 اوایل دی ماه با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی در ساری برگزار می شود.

گفتنی است از عناوین کسب شده توسط این شهید کشتی گیر می توان به قهرمانی کشور، عضویت تیم ملی و نایب قهرمان جام بین الملی ۲۲ بهمن در سال ۶۶ اشاره کرد.

این دیدار با اهدا لوح و تندیس کنگره شهدای جامعه ورزش به برادر شهید به پایان رسید.

301

302

304

303

305

24

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز