مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری اردبیل:

دستگاه های دولتی موظف به اجرای دستورات پدافندی هستند

۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۰۹:۰۵:۱۲
کد خبر: ۳۳۱۱۵۴
دستگاه های دولتی موظف به اجرای دستورات پدافندی هستند
مدیرکل پدافند غیرعامل استان اردبیل گفت: تمامی دستگاه های اداری استان موظف به اجرای تمامی دستورات پدافندی غیر عامل هستند.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، مرتضی مسائلی دربازدید و بررسی مسائل پدافند غیرعامل شهرستان کوثر افزود: در شهرستانها باهمکاری فرمانداری ها مسائل مختلف در حوزه پدافند غیر عامل مطرح و بررسی شده است.

وی بیان کرد: در تمامی حوزه های کاری در استان باید ایمن سازی انجام شود و مصونیت برای استان و کشور فراهم شود چرا که در اطراف کشور تهدیدهای زیادی وجود دارد.

او اضافه کرد: امسال هفته پدافند غیرعامل از چهارم تا 10 آبان ماه با شعار «پدافند غیرعامل، مصون سازی کشور با همدلی و همزبانی دولت و ملت» برگزار می شود.

مسائلی تاکید کرد که تحقق پدافند غیرعامل مصون سازی جامعه را به دنبال دارد و باید تلاش کرد تا اصول پدافند غیرعامل در استان وشهرستان ها نهادینه و در مواقع ضروری به درستی آنها را به کار برد.

وی با بیان اینکه مجموعه اقدامات غیرمسلحانه که باعث تسهیل مدیریت بحران می شود اساس پدافند غیرعامل است، بیان داشت: پدافند غیر عامل تهدیدات انسان ساز عمدی را رصد و پی گیری می کند.

وی گفت: درحال حاضر عمده ترین هدف پدافند غیرعامل، ایمن سازی و کاهش آسیب پذیری است و این کار با برنامه ریزی و طراحی باید در شهرستان ها نیز نهادینه شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز