رئیس پلیس "فتا" استان فارس:

با انتشار فیلم های غیراخلاقی در فضای مجازی برخورد می شود

۱۳۹۴/۰۷/۲۹ - ۱۳:۲۳:۴۳
کد خبر: ۳۳۲۱۴۷
با انتشار فیلم های غیراخلاقی در فضای مجازی برخورد می شود
رئیس پلیس "فتا" استان فارس از برخورد با انتشار فیلم های غیراخلاقی در فضای مجازی خبر داد و گفت: با تلاش ماموران پلیس "فتا" فارس شخصی که در فضای مجازی و از طریق شبکه های اجتماعی موبایلی اقدام به انتشار فیلم های غیر اخلاقی می کرد، شناسایی شد .

به گزارش خبرنگار برنا ازفارس، سرهنگ "سیدموسی حسینی"  اظهار داشت: ماموران پلیس "فتا" هنگام رصد و گشت زنی های خود در فضای سایبر با یک تارنما روبرو شدند که اقدام به فروش فیلم های مبتذل و انتشار تصاویر غیر اخلاقی می کرد.

وی افزود: پس از اقدامات فنی و بررسی های اولیه مشخص می شود مدیر تارنما با راه اندازی گروه های اجتماعی موبایلی، از این طریق نیز اقدام به انتشار تصاویر مستهجن می کند.

رئیس پلیس "فتا" استان فارس تاکید کرد: در ادامه متهم که فردی 28 ساله ساکن یکی از شهرستان های استان فارس می باشد شناسایی شد.

سرهنگ حسینی بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلفی که در فضای مجازی حادث می شود، مراتب را از طریق سامانه الکترونیکی پلیس فتا فارس به آدرس (fars_fata@police.ir) در میان گذاشته و یا با اطلاع رسانی از طریق تماس تلفنی به شماره 2183930 همیاران پلیس در فضای مجازی باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز