در یک اقدام خداپسندانه :

عیادت و مساعدت مالی و معنوی خیر لرستانی به دختر بچه فلج شده

۱۳۹۴/۰۷/۲۹ - ۱۵:۵۹:۲۹
کد خبر: ۳۳۲۲۲۱
عیادت و مساعدت مالی و معنوی خیر لرستانی به دختر بچه فلج شده
علی دولتشاهی خیر لرستانی که خدمات ارزنده وی در این سالها زبانزد خاص وعام بوده به همراه مدیران ارشد موسسه مالی واعتباری ارمان به دیدار کیانا دختر فلج شده لرستانی رفتند.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان کیانا دارابی دختربچه 6 ساله خرم آبادی که بر اثر تزریق آمپول پنی سیلین فلج شده است را همه میشاسند . دختری که مادرش اورا جهت مداوای سرماخوردگی به مرکز درمانی میبرد ولی مادر کیانا نمیداند چه سرنوشت بدی در انتظار کیانا و خانواده اوست . 

دختری که پدر کارگرش جهت مداوای کیانا تمام وسایل منزلش را فروخت . در حالی که پدر کیانا پیگیر مشکل دخترش از طریق ادارات مختلف میشود که رای نظام پزشکی برخلاف انتظار همگان اینگونه صادر میشود که فلج شدن کیانا ربطی به تزریق آمپول پنی سیلین نداشته است  . 

درماندگی پدر کیانا اورا مجبور میکند که برای اعتراض به رای صادر شده جلوی مدیریت درمان تامین اجتماعی چادر بزند . این خبر به سرعت در شهر پیچید و اصحاب رسانه  مطبوعات محلی استان به خوبی این موضوع را پوشش دادند بطوریکه خبر 30 :20  شبکه دو هم به این موضوع پرداخت 

این خبر در فضای مجازی و در گروههای مختلف تلگرام شهر خرم آباد انعکاس یافت و همه مردم از این واقعه متاثر شدمد و خواستار پیگیری این مشکل کیانا از سوی مسئولین شدند . عبداارضا قاسمی و امیر زیدی نژاد دو نفر از فعالان اجتماعی برای کمک به کیانا و خانواده او جشن گلریزان گرفتند که توانستند مبلغ 70 میلیون ریال برای کمک به کیانا جمع آوری کنند . 

محمدرضا گودرزی یکی دیگر از فعالان اجتماعی ضمن تحسین اقدام شایسته  و خیرخواهانه  آقایان قاسمی و زیدی نژاد چون این مقدار کمک را برای کیانا و خانواده اش کافی نمیدانست با حاج علی دولتشاهی خیر لرستانی تماس گرفت و او را در جریان فلج شدن کیانا  و مشکلات خانواده او قرار داد و خواستار کمک به آنها شد که آقای دولتشاهی ضمن ابراز تاسف شدید برای مشکل بوجود آمده برای این دختربچه لرستانی اعلام آمادگی کرد که در اسرع وقت با حضور در خرم آباد پیگیر کمک به درمان کیانا و رفع مشکلات این خانواده بشود . انتشار این خبر باعث خوشحالی همه شهروندان خرم آبادی گردید .

قول علی دولتشاهی  خیلی زود عملی شد و امروز چهارشنبه 29 مهرماه انتظار کیانا و خانواده او بسر آمد و علی دولتشاهی به همراه چند تن از مدیران ارشد موسسه آرمان به دیدار کیانا رفت . کیانا نشسته بود و نقاشی میکشید . خانه خیلی خالی به نظر میرسید چونکه آقای دارابی برای مداوای دخترش همه وسایل خانه را فروخته بود .علی دولتشاهی خیر لرستانی  با دیدن کیانا اشک در چشمانش سرازیر شد و شروع به صحبت با کیانا کرد و در حالی که از او دلجویی میکرد ، تمام ماجرا را از زبان پدرو ومادر کیانا جویا شد . آقای دارابی از کیانا گفت  که تا چندماهه گذشته با پای خودش راه میرفت و بازی میکرد ، از آنروز شوم  و آن آمپول پنی سیلین یاد کرد که چگونه آرامش خانواده را به هم زد ، از عدم توجه مسئولین مربوطه گفت و آرزوهای دست نیافتنی برای کیانا !

علی دولتشاهی که به دقت به سخنان پدر کیانا گوش داده بود از او دلجویی کرد و از اینکه برای مداوای دخترش همه وسایلش خانه اش را هم  فروخته متاثر شد و ابراز امیدواری کرد که کیانا سلامتی خود را بازیابد و  اینچنین مشکلاتی برای دیگر هموطنان پیش نیاید . در پایان حاج علی دولتشاهی برای کمک به کیانا و خانواده او از کمکهای زیر خبر داد :

1- تقبل  کلیه هزینه های درمانی کیانا در داخل و خارج استان

2 -  خرید یکدستگاه وانت پیکان صفر برای پدر کیانا

3 -  خرید یکدستگاه ویلچر برقی

4- اجاره یک باب ساختمان مسکونی در مکانی مناسب

5- خرید وسایل خانه از قبیل تلوزیون ، فرش و ...

6- خرید دستگاه تبلت و اسباب بازی برای کیانا

7-خرید یک دستگاه دیالیز

پدر و مادر کیانا در حالی که اشک میریختند از این اقدام خداپسندانه حاج علی دولتشاهی  قدردانی میکردند ، کیانا خوشحال به نظر میرسید و ماهم در حالی کیانا را ترک میکنیم که او برای ما دست تکان میدهد و ما هم  که امید به درمان کیانا داریم و خوشحال از اینکه همشهری خیری چون علی دولتشاهی داریم .

 

پایگاه خبری افلاک ورزشی  از این اقدام خداپسندانه حاج علی دولتشاهی  که همیشه منشا خیر بوده تشکر میکند چرا که یکی از بهترین جاها برای انجام کار خیر ، تلاش برای تسکین آلام بیماران است و اینگونه خیرخواهیها بالاترین سرمایه دنیوی و اخروی برای خیرین است و آرامشی که با انجام امور خیر ایجاد می شود قابل قیاس با هیچ چیز در دنیا نیست .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز