معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین:

دولت با عقل و منطق کارها را پیش برده است

۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۰۹:۴۶:۳۹
کد خبر: ۳۳۲۳۵۸
دولت با عقل و منطق کارها را پیش برده است
رحیمی: دولت تدبیر و امید علیرغم حملات بسیاری که به آن می شود گام های خوبی در جهت خدمت رسانی به مردم برداشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، ایوب رحیمی معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین در همایش شوراها و دهیاران بخش رودبار الموت غربی با بیان این مطلب افزود: دولت تاکنون به دور از هیاهو در جهت خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم گام برداشته است و علیرغم این که حملات بسیاری به دولت مردان می شود موفقیت های خوبی نیز در این زمینه به دست آمده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین در ادامه با بیان این که خیلی نگران انتقادات نیستیم تصریح کرد: اگر انتقادات سازنده، دلسوزانه و در جهت اصلاح امور باشد از آن استقبال می کنیم اما انتقاد نباید آرامش مردم و وحدت ملی را بهم بزند و قرار نیست برای رسیدن به خواسته های خودمان آرامش جامعه را به هم بریزیم.

رحیمی آرامش و امنیت کشور را مرهون خون شهدا و فداکاری و ایثار رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: امروز همه ما باید قدردان خون شهدا و دلاور مردی آنان در راه دفاع از کیان میهن اسلامی باشیم .

وی با اشاره به موفقیت های به دست آمده در مذاکرات اخیر هسته ای خاطرنشان کرد: اگر امروز رزمندگان ما در عرصه دیپلماسی با صلابت در برابر قدرت های جهانی می نشینند و از حقوق حقه ملت ایران دفاع می کنند به خاطر سلحشوری و دفاع غیرت مندانه در برابر هجوم استکبار در طول هشت سال دفاع مقدس بوده است که نشان می دهد ملت ایران قدرتمند و با اقتدار است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین ادامه داد: امروز یکی از صحنه هایی که می توانیم وحدت و اقتدار خود را در آن به دنیا نشان دهیم مشارکت گسترده در صحنه انتخابات است.

رئیس ستاد انتخابات استان در ادامه ایجاد فضای آرام و بانشاط برای برگزاری انتخابات را از جمله مهم ترین اولویت های پیش بینی شده در استان در سالجاری اعلام و تصریح کرد : به مسولان ادارات دولتی متذکر می شوم هیچ کس حق ندارد از بیت المال برای منافع شخص خاص و یا گروه و جناحی استفاده کند.

رحیمی هشدار داد: هر کس در این زمینه تخلفی داشته باشد باید پاسخگوی تخلف خود باشد و نباید برای دنیای دیگران آخرت خود را بفروشیم .

وی از رای مردم به عنوان حق الناس یاد و اضافه کرد: همه ما وظیفه داریم در انتخابات شرکت کنیم و به هرکسی رای دهیم اشکالی ندارد، افرادی که مورد تایید مراجع قانونی باشند محترم هستند و ما باید با تمام توان در جهت برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه و رقابتی تلاش کنیم .

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین همچنین در جلسه بررسی مسایل و مشکلات شهر رازمیان که با حضور اعضای شورای شهر و شهردار برگزار شد گفت: امروز همه ما باید قدردان خدمات ارائه شده از سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم به ویژه در مناطق محروم باشیم.

وی افزود: دشمن که همواره از پیشرفت و موفقیت نظام جمهوری اسلامی هراس داشته همواره طی سالهای اخیر با تدارک توطئه های مختلف در این زمینه مانع تراشی کرده است.

رحیمی گفت: همچنین عده ای در داخل کشور با ندانم کاری مشکلاتی را در مسیر توسعه کشور ایجاد کرده و صدمات بسیاری زدند و کشور را سالها عقب انداختند که باید پاسخگو باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین اظهار داشت: متاسفانه امروز مردم با تحمل سختی ها جور ندانم کاری برخی را باید بکشند.

این مسول با تاکید بر لزوم جذب سرمایه گذاری برای توسعه مناطق کمتر توسعه یافته گفت: در این مناطق با پرهیز از سیاسی کاری اولویت های برنامه ریزی مدیران و مسولان باید عمرانی و در جهت توسعه و آبادانی باشد.

بخشدار، دبیر شورای روحانیت و رئیس شورای بخش الموت غربی، شهردار رازمیان و نماینده دهیاران و روسای ادارت در سخنانی در این جلسه با ارائه گزارشی مهم ترین اولویت پیش بینی شده برای رسیدگی به مشکلات را بیان کردند.

دیدار با خانواده شهدا و آزادگان وتجلیل از آنان از دیگر بخش های سفر معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین به بخش رودبار الموت غربی بود.

در این سفر علاوه بر فرماندار قزوین، مدیران کل سیاسی و انتخابات، پدافند غیرعامل و اتباع و امور خارجی استانداری قزوین معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین را همراهی می کردند.

۲۰۱۵۱۰۲۰_۱۱۴۲۳۷_1

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز