امام جمعه قشم:

برجام باید بر اساس منویات مقام معظم رهبری اجرا شود

۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۰۷:۲۸:۲۸
کد خبر: ۳۳۲۸۶۲
برجام باید بر اساس منویات مقام معظم رهبری اجرا شود
امام جمعه قشم با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به رئیس جمهوری در خصوص نحوه اجرای برجام، گفت: شرط های رهبری باید نصب العین مسئولان و نحوه اجرا منطبق با منویات معظم له باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، حجت الاسلام رضا جوکار در خطبه دوم نماز جمعه این هفته قشم افزود: رهبر معظم انقلاب برای اجرای برجام ۲۸ شرط در نظر داشند که ۹ شرط توسط شخص ایشان، ۹ شرط توسط مجلس شورای اسلامی و ۱۰ شرط توسط شورای امنیت ملی به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه مسئولان باید در عمل به مفاد نامه رهبر معظم انقلاب پایبند باشند، تاکید کرد: اگر می خواهیم اجرای برجام در چارچوب منافع کشورمان رقم بخورد باید به رهنمودهای ولی فقیه توجه داشته باشیم و در مسیر منویات ایشان حرکت کنیم.

خطیب جمعه قشم تغییر رویکرد آمریکا را نشانه درماندگی در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: اینکه امروز شاهدیم آمریکا از در دوستی با کشورمان وارد می شود، حاکی از این درماندگی است.

حجت الاسلام جوکار اضافه کرد: وقتی دشمنان نظام نتوانستند از مسیر دشمنی به کشور ایران اسلامی رخنه کنند، تلاش دارند از در دوستی با ما مذاکره کنند.

وی هدف دشمنان از این تغییر موضع را جلوگیری از افزایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی در ابعاد بین المللی دانست و بر ضرورت هوشیاری و آگاهی مسئولان در مواجهه با این تهدیدها تاکید کرد.

حجت الاسلام جوکار در خصوص نحوه اجرای برجام خطاب به مسئولان کشورهای غربی نیز گفت: اگر کشورهای غربی به قول های خود پایبند نباشید، خسارت جبران ناپذیری خواهند دید.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ابعاد قام عاشورا، بر ضرورت یکپارچگی هیات های مذهبی تاکید کرد و افزود: این یکپارچگی، علاوه بر افزایش وحدت در جامعه، موجب شکوه، نظم و در عین حال حسینی برگزار شدن اینگونه مراسم ها می شود.

امام جمعه قشم با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی برگرفته از فرهنگ عاشورائی است، اظهار کرد: ایران اسلامی با تاسی از این فرهنگ هیچگاه زیر بار ظلم نمی رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز