مدیرکل آموزش و پرورش لرستان:

کارگاه آموزشی پدافند غیر عامل برای مدیران مدارس برگزار می شود

۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۰۷:۴۶:۵۲
کد خبر: ۳۳۳۲۰۵
کارگاه آموزشی پدافند غیر عامل برای مدیران مدارس برگزار می شود
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از برگزاری دوره آموزشی تخصصی پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در آموزش و پرورش خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در جلسه استانی پدافند غیرعامل به برنامه های آموزش و پرورش در هفته پدافند غیرعامل اشاره کرد و گفت: ستاد استانی پدافند غیر عامل و کمیته های زیرمجموعه آن ها در ۲۴ منطقه و شهرستان در شش ماهه گذشته ۶۵ مصوبه داشته است .دکتر گودرز کریمی فر به اهمیت پدافند غیر عامل از حیث نرم افزاری و سخت افزاری اشاره کرد و افزود : دوره آموزشی پدافند غیر عامل برای مدیران مدارس برگزار می شود

وی از برگزاری ۱۰ دوره آموزشی پدافند غیرعامل برای کارشناسان آموزش و پرورش استان خبر داد و افزود: در این دوره های آموزشی ۹۵۴نفر شرکت کرده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان اضافه کرد: همچنین یک دوره آموزشی تخصصی پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در سراسر مناطق ۲۴ گانه آموزش و پرورش برگزار شد که در این دوره پنج هزار و ۲۳۸ نفر شرکت کردند.

کریمی فر به برگزاری رزمایش های امداد و نجات، دفاع سایبری و اطفاء حریق در آموزش و پرورش لرستان اشاره کرد و بیان داشت: برگزاری همایش آموزشی برای دانش آموزان با موضوع آموزش «ترفندهای نرم دشمن» و اجرای طرح ایمن سازی مدارس با محوریت معماری مدارس از دیگر برنامه های این سازان بوده است.

وی یادآور شد: چهارشنبه هفته جاری مانور ایمنی با هدف ارتقاء آمادگی، اقتدار درون زا و امنیت پایدار در مدرسه هاجر خرم آباد و با همکاری شرکت آب و فاضلاب لرستان برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان ادامه داد: همچنین همایش ویژه مدیران مدارس با موضوع پدافند غیرعامل و محوریت اقتصاد مقاومتی در دانشگاه علامه طباطبایی خرم آباد طی هفته جاری برگزار خواهد شد.

کریمی فر از برگزاری مسابقات دوچرخه سواری بسیج دانش آموزی در شهرستان خرم آباد طی هفته پدافند غیرعامل خبر  داد و افزود: در این هفته مسابقات انشاء نویسی و مقاله نویسی با محوریت نقش بسیج در پدافند غیرعامل برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: روز دوشنبه رزمایش امنیت پایدار و اقتدار ملی در سایه پیشرفت علم و دانش بومی پدافند غیرعامل در دبیرستان صدیقه کبری (س) شهرستان  خرم آباد برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز