استاندار اردبیل:

نقش شبکه پستی درتحقق دولت الکترونیک انکار ناپذیر است

۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۰۸:۰۸:۲۶
کد خبر: ۳۳۳۲۳۱
نقش شبکه پستی درتحقق دولت الکترونیک انکار ناپذیر است
مدیران و کارکنان اداره کل پست استان با استاندار اردبیل درمحل استانداری دیدار وگفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، دراین نشست استاندار اردبیل، پست را به عنوان مهم ترین عامل توسعه درجامعه اطلاعاتی عنوان کرد وگفت: پست یکی از قدیمی ترین ادارات و مطمئن ترین وسیله برای ارسال مراسلات است و نقش و اهمیت آن برهیچ کس پوشیده نیست و خدمتی ماندگار است.

مجید خدابخش با بیان اینکه نقش شبکه پستی درتحقق دولت الکترونیک انکار ناپذیر است، افزود: اطلاعات یکی از اساسی ترین پیش زمینه های اجرایی شدن دولت  الکترونیک است و قطعاً می تواند روند حرکت روبه رشد آن را تسریع دهد.

وی با اشاره به تحولات سریع اجتماعی، اقتصادی و ارتباطات درجامعه، از شبکه پستی کشور به عنوان دستگاه حاکمیتی پیش رو درتغییرات نام برد و خاطرنشان کرد: شرکت پست باتجربه گسترده باید با ابتکار عمل و بهره گیری از فن آوری های نوین ارتباطی در زمینه جایگزینی سرویس های نوین پستی به جای خدمات سنتی  و استفاده از امکانات بخش خصوصی عمل نماید .

استاندار اردبیل دربخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از خدمات رسانی کارکنان پست استان ، برضرورت برقراری تعامل با دستگاه های اجرایی استان در زمینه انجام امور توزیع مراسلات مربوط به خدمات دستگاه های ذی ربط تاکید کرد .

سپس مدیرکل پست استان هم گزارشی از اقدامات و عملکرد پست استان در زمینه تحقق شاخص های ارزیابی پیش بینی شده از سوی شرکت پست، ایجاد زیرساخت های الکترونیکی در راستای تحقق دولت الکترونیک دراستان، بهنگام سازی اطلاعات کدپستی و نصب پلاک اماکن شهری و روستایی ارایه نمود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز