استاندار قزوین:

فرمانداران و بخشداران از حضور در محافل سیاسی پرهیز کنند

۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۰۹:۰۰:۵۳
کد خبر: ۳۳۳۲۶۷
فرمانداران و بخشداران از حضور در محافل سیاسی پرهیز کنند
روزبه: فرمانداران و بخشداران بایستی به رفت و آمدهای خود نظارت داشته باشند و از حضور در جلسات و محافلی که از سوی جریان های سیاسی برگزار می شود جدا بپرهیزند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مرتضی روزبه استاندار قزوین در پنجمین همایش فرمانداران و بخشداران استان با بیان این مطلب افزود: پیوند و پیوستگی به واقعه  عاشورا برای ما مدیران امر مبارکی است و هرچقدر معرفت، شناخت و وابستگی ما از آن  بیشتر باشد به همان مقدار کارایی و کارآمدی ما در خدمت به مردم در نظام جمهوری اسلامی بیشتر و اگر این پیوند گسسته شود منجر به نابودی خواهد شد.

وی با تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان اظهارکرد: نباید خود را کارمند یا کارگزار معمولی بدانیم، چرا که ما در نظام جمهوری اسلامی زندگی می کنیم که محصول توجه به ارزش های متعالی و خون شهدا است.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط موجود، ما نباید هدفی جز خدمت به مردم داشته باشیم و اگر غیر از این باشد خسران ابدی را در پی خواهد داشت.

استاندار قزوین ادامه داد: حکومت، حق الناس است و این امرچیزی نیست که بتوان به راحتی و سادگی از کنارش گذشت و این درسی است که فرهنگ عاشورا به ما می دهد.

استاندار قزوین افزود: در جلسات پیش نیز توصیه هایی را برای فرمانداران و بخشداران عنوان کردم که برخی از آنها هنوز اجرایی نشده است.

روزبه در ادامه خطاب به فرمانداران و بخشداران تاکید کرد: بایستی در راستای عملی کردن اهداف دولت تلاش لازم صورت گیرد و میزان عملی کردن این اهداف بایستی یکی از ملاک های ارزیابی مدیران باشد.

وی ادامه داد: اهتمام به حل مشکلات مردم، عنایت لازم به مشی مقام معظم رهبری بویژه مواردی که در رابطه با توسعه و پیشرفت استان می باشدتلاش صادقانه در اجرایی نمودن اهداف دولت آقای روحانی، عملکرد بر اساس سند آمایش و داشتن ادبیاتی بر این اساس، توجه به فرهنگ ایثار و شهادت و ارتباط بیشتر با ایثارگران و خانواده شهدا به عنوان مشی رهبری و دولت از مواردی است که فرمانداران و بخشداران بایستی توجه لازم را به آنها داشته باشند.

وی در خصوص دیگر امور فرمانداران و بخشداران گفت: حضور مستمر در میان مردم، اقامت در محل خدمت، رعایت سلسله مراتب، ارتباط مستمر با فرهیختگان شهرستان و بخش، تعامل با مدیران کل دستگاه های اجرایی، پیگیری مستمر امور امنیتی بویژه پیشگیری از سرقت و کاهش 50درصدی جرایم عمومی، اعتیاد و...، نظارت بر امور به صورت مستمر و مبارزه جدی با فساد، مطالعه و تفکر بطور مستمر، ارتباط با فرمانداران و بخشداران پیشین و استفاده از تجربیات آنها، نظارت بر روند اجرای پروژه ها،تعامل سازنده با نمایندگان مجلس و ائمه جمعه و حضور مستمر در نماز جماعت، هماهنگی با استانداری در جابجایی نیروها، حضور فعال در مراسم مذهبی در سطح شهرستان و بخش، توجه به اقتصاد مقاومتی باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

روزبه با اشاره به نزدیک شدن ایام انتخابات تاکید کرد: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات قرار داریم فرمانداران و بخشداران بایستی به رفت و آمدهای خود نظارت داشته باشند و از حضور در جلسات و محافلی که از سوی جریان های سیاسی برگزار می شود جدا بپرهیزند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز