رئیس دانشگاه لرستان خبرداد:

لرستان میزبان مسابقات کشتی و تکواندو دانشجویان منطقه هشت کشور

۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۶:۰۵:۵۸
کد خبر: ۳۳۳۵۱۰
لرستان میزبان مسابقات کشتی و تکواندو دانشجویان منطقه هشت کشور
رئیس دانشگاه لرستان از برگزاری مسابقات کشتی و تکواندو دانشجویان منطقه هشت کشور در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش  خبرگزاری برنا از لرستان ، خسرو عزیزی  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مسابقات بین دانشگاههای لرستان، بوعلی سینا همدان، رازی کرمانشاه، کردستان، نهاوند، ملایر، آیت الله بروجردی، صنعتی همدان، ایلام، و سید جمال الدین اسدآبادی برگزار خواهد شد.

وی بیان اینکه دانشگاه لرستان در مسابقات تکواندو میزبان دختران و در مسابقات کشتی در دو بخش آزاد و فرنگی میزبان پسران است، افزود: مسابقات تکواندو از سوم تا ششم و کشتی از هفتم تا دهم آبان ماه سالجاری برگزار می شود.

رئیس دانشگاه لرستان با بیان اینکه مراسم وزن کشی برای رشته تکواندو در روز سوم و برای رشته کشتی روز هفتم آبان ساعت۲۰ شب انجام خواهد گرفت، گفت: همچنین مسابقات از چهارم آبان در بخش تکواندو و هشتم آبان در بخش کشتی به صورت رسمی شروع به کار خواهد کرد.

عزیزی با بیان اینکه مسابقات کشتی در سالن امام علی (ع) و مسابقات تکواندو در خانه تکواندوی استان لرستان برگزار می شود، افزود: تیم های اول و دوم و همچنین نفرات برتر ضمن کسب مدال به المپیاد ورزش های دانشجویی که تابستان سال آینده در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود اعزام خواهند شد.

وی همچنین در رابطه با اسکان دانشجویان شرکت کننده در این مسابقات، عنوان کرد: اسکان دانشجویان دختر در مهمان سرای دانشگاه صورت می گیرد اما به دلیل بالا بودن تعداد پسران که بالغ بر ۲۰۰ نفر هستند اسکان آنها در اردوگاه کمالوند خواهد بود.

نظر شما