معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین:

کارگزاران دولت تدبیر و امید باید در چارچوب سیاست های انتخاباتی دولت حرکت کنند

۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۰۹:۳۷:۲۳
کد خبر: ۳۳۳۵۹۵
کارگزاران دولت تدبیر و امید باید در چارچوب سیاست های انتخاباتی دولت حرکت کنند
رحیمی: دست اندرکاران و مجریان انتخابات نباید تحت تاثیر تهدید و تطمیع نامزدها و جریانات سیاسی قرار بگیرند و باید در چارچوب سیاست های دولت حرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین،  ایوب رحیمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در دوازدهمین جلسه ستاد انتخابات استان بیان داشت: گروهها و جریانات مختلف  سیاسی، ممکن است بسیاری از تهمت ها و افتراها را نسبت به دست اندرکاران و مجریان برگزاری انتخابات مطرح می کنند که باید در مقابل اینها صبر و تحمل داشت و در عین حال زمانیکه از  حدود قانونی و اخلاقی عدول می کنند باید برخورد کرد .

وی با تاکید بر رعایت مدارا و سعه صدر  در برخورد با مسائل مرتبط به انتخابات تصریح کرد:کارگزاران دولت تدبیر و امید باید در چارچوب سیاست های انتخاباتی دولت حرکت کنند و  به موضوعات و اصولی از قبیل  فراهم کردن بستر رقابت در انتخابات. بی طرفی ، پرهیز مقامات و نهادها از جانبداری نسبت به اشخاص و جریانات،توجه به معیار قانون و پرهیز از شایعه  و در نهایت شفافیت در انتخابات را مورد توجه قرار دهند.

رییس ستاد انتخابات استان با اشاره به ارزش و جایگاه رای مردم در نظام جمهوری اسلامی و حق الناس بودن این آرا بر اساس نظر مقام معظم رهبری تصریح کرد: به منظور صیانت از آرای مردم دست اندرکاران انتخابات نباید در برابر هیچ حزب و جریانی مرعوب واقع شوند .

وی گفت: اولین مساله ای که  در برگزاری بهینه انتخابات باید برای آن چاره اندیشی و بستر سازی کرد، فضاسازی مناسب برای ایجاد شور و شوق و مشارکت حداکثری مردم همراه با رقابت جریانات مختلف سیاسی است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار با تاکید بر تعامل و ارتباط مستقیم و مستمر مدیران با مردم بیان داشت: باید خدمات دولتی به راحتی به مردم برسد و  گوش شنوایی برای شنیدن دغدغه های مردم بود که این امر در تحقق مشارکت حداکثری نقش موثری خواهد داشت.

رئیس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه"راه نجات از فشارها سیاسی ،قانون گرایی است " گفت : هیات های اجرایی و نظارت باید افرادی بی طرف ،معتمد و قانونمدار باشند.

رحیمی با تاکید بر اصل اقتدار ، انسجام و همدلی در برگزاری انتخابات بیان کرد: انتخابات نیاز به وحدت و همدلی بیشتری دارد فلذا  تهدید و تطمیع در انتخابات نباید وجود داشته باشد و مجریان و دست اندرکاران تحت تاثیر تهدید و تطمیع نامزدها و جریان های مختلف سیاسی قرار نگیرند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز