در قالب ۴۷ عنوان کتاب

نرم‌افزار آثار آیت‌الله میرزا جواد تبریزی تولید شد

۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۱:۴۲:۴۶
کد خبر: ۳۳۳۶۶۶
نرم‌افزار آثار آیت‌الله میرزا جواد تبریزی تولید شد
نرم‌افزار مجموعه آثار آیت‌الله میرزا جواد تبریزی(ره) شامل متن 47 عنوان کتاب از این مرجع تقلید است که به همت مرکز تحقیقاتی کامپیوتری علوم اسلامی به تولید رسیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، نرم‌افزار مجموعه آثار آیت‌‌الله میرزا جواد تبریزی(ره) شامل متن 47 عنوان کتاب در قالب 105 جلد از آثار این عالم ربانی است که به زبان عربی و فارسی به موضوعاتی مانند فقه، اصول فقه، عقاید و معارف اسلامی، حدیث و رجال پرداخته شده است.

این نرم‌افزار به زبان واسط کاربری فارسی برای مخاطبان در دسترس قرار گرفته که موضوع آن رجال، اصول فقه، فقه، آثار اندیشمندان و بزرگان است و ظرفیت نصب روی سیستم عامل ویندوز را دارد.

دیگر موضوعاتی که در این نرم‌افزار مورد توجه قرار گرفته است می‌توان به دعا، اخلاق، تاریخ اسلام و زندگینامه اشاره کرد و کتبی مانند آداب المتعلمین والمسترشدین، استفتائات جدید، دروس فی مسائل علم الاصول و موسوعه الزیارات از مجموعه آثار این عالم ربانی در این نرم‌افزار در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

الموسوعه الرجالیه، الانوار الالهیه فی المسائل العقائدیه، منهاج الصالحین، ارشاد الطالب فی شرح المکاسب، شعائر حسینی و تنقیح مبانی الاحکام از دیگر کتبی است که در این نرم‌افزار از آن بهره گرفته شده است.

فایل صوتی دروس خارج اصول و خارج فقه شامل مباحث قضا ،حدود، دیات، قصاص، شهادات، صلات، خیارات و طهارت آیت‌الله میرزا جواد تبریزی(ره) برای غنی کردن محتویات این نرم‌افزار در دسترس مخاطبان قرار داده شده است.

همچنین دسترسی به تصاویر و فیلم‌های آیت‌الله میرزا جواد تبریزی به همراه متن قرآن کریم ترجمه آن از دیگر امکانات این نرم‌افزار است.

جست‌وجو در عنوان ابواب و سرفصل‌‌های کتب به صورت فهرست گزینشی، جست‌وجو به روش‌های گوناگون در الفاظ و عبارات متن و فهرست کتاب‌‌های برنامه و آیات قرآن کریم، قابلیت مقایسه بین متون موجود در برنامه، ارتباط واژگان متون برنامه با چند دوره لغت‌‌نامه با امکان دسترسی به ریشه و مشتق کلمات از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار به شمار می‌رود.

این نرم‌افزار امکان پژوهش را برای کاربران آسان کرده است و امکان یادداشت‌‌برداری، ذخیره‌‌سازی، ویرایش و چاپ متن را برای کاربران آسان می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز