فرماندار پلدختر :

اجازه دخالت مدیران به نفع هیچ کاندیدایی را نمی دهیم

۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۵:۳۰:۲۶
کد خبر: ۳۳۳۷۹۵
اجازه دخالت مدیران به نفع هیچ کاندیدایی را نمی دهیم
فرماندار پلدختر درجلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان: اجازه نمی دهم مدیران ازجایگاه اداری شان به نفع کاندیدی استفاده کنند.

به گزارش خبر گزاری برنا از پلدختر لرستان ، روز سه شنبه پنجاه وپنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پلدختر در اداره ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار گردید.

در این نشست که نورالدین درمنان  فرماندارپلدختر ،حجة السلام محمد سوری امام جمعه شهرستان وجمعی از مسئولین محلی حضور داشتند موضوع شیوه صحیح تبلیغات در انتخابات آتی بررسی شد:

اعتماد مردم وصیانت از آرای آنها

نورالدین درمنان در این نشست گفت : بزرگترین پشتوانه ما اعتماد مردم است و انتخابات بارزترین حضورمردم در سرنوشت خودشان است.

فرماندار پلدختر افزود: نباید به اعتماد مردم لطمه وارد شودومردم اگر بفهمند که از آرای آنها صیانت می شود با حضور حداکثری در انتخابات شرکت می کنند.

وی ضمن تاکید به اعتماد مردم در انتخابات وصیانت از آرای آنها عنوان کرد: اجازه نمی دهم ازجایگاه اداری وامکانات آنها در امر تبلیغ انتخاباتی به نفع هیچ کاندیدی استفاده شود.

فرماندار پلدختر تصریح کرد: اولین اقدام ما این است که زمینه را برای برگزاری یک انتخابات سالم برگزار نماییم.

وی ادامه داد: نمی گذاریم که دستگاهها به نفع هیچ کاندیدی استفاده کننددرغیر این صورت برخورد خواهیم کرد.

درمنان با اشاره به  شعار" همدلی وهمزبانی " مردم ومسئولین اظهار کرد: اگر فلان مدیربیاید امکانات یک دستگاه را دراختیار کاندیدی قرار دهدیا اینکه به دنبال  قبیله گرایی باشد بین مردم ومسئولین همدلی وهمزبانی بوجود نمی آید.

 نورالدین درمنان با بیان اینکه اطمینان مردم از بی طرفی مجریان انتخابات ودستگاههای اجرایی بسیار مهم است گفت: باید در گفتار وعمل همه صداقت وجود داشته باشد.

کاندیداها از ظرفیتهای خود بگویند

درمنان همچنین در خصوص شیوه تبلیغات کاندیداهادر انتخابات آتی  بیان کرد: یک کاندیدی که می خواهددر انتخابات تبلیغ کندنباید خدمات دولت یا مسئولی را زیر سوال ببرد بلکه کاندیداها باید سوابق اجرایی خود را مطرح نمایند.

فرماندار پلدختر افزود: مثلاً یک کاندید باید با ذکر سوابق اجرایی وظرفیتهای مدیریتی خود بگوید این چالش در شهرستان وجود دارد ومن طبق این برنامه ها وسوابقی  که دارم می توانم این معضل را برای شما مردم بهتر حل کنم.

درمنان تاکید کرد: شعارهای کاندیداها باید واقع بینانه ودر راستای توانایی وظرفیتهای آنان باشد.

وی در پایان برگزاری  انتخابات را یک پروژه مهم دانست وگفت: باید همه تلاش کنیم تا فضایی آرام ورقابتی آزاد ایجاد نماییم تا زمینه مشارکت حداکثری مردم بوجود بیاید.

امام جعه پلدختر:سلامت انتخابات مهمترین اصل است

درادامه این نشست حجة السلام محمد سوری امام جمعه شهرستان پلدختر با بیان اینکه مردم برای حضور حداکثری همیشه انگیزه دارند گفت: باید به اخلاق انتخاباتی باور داشته باشیم

سوری افزود: حکومت ما یک حکومت ولایی است وباید بکوشیم موفقیتهای آن را در عرصه مردم سالاری دینی  به رخ جهانیان بکشانیم.

امام جمعه پلدختر ادامه داد: ملاک انتخابات صحیح ایمان وتقوا است،درغیر این صورت باید خودمان وآن شخص را که انتخاب کرده ایم سرزنش کنیم.

حجة السلام محمد سوری همچنین تاکید کرد: سلامت انتخابات مهمترین اصل استوباید از ورود افرادی که مخل امنیت در انتخابات هستند جلوگیری شود.

محمد سوری با بیان اینکه باید از تبلیغات دروغین وخلاف واقع پرهیز شودافزودند: سربازان گمنام وپلیس فتا باید با وبسایت های قارچی در فصل برگزاری انتخابات که دروغ پراکنی وتخریب می کنند برخورد نمایدچون به اعتماد مردم صدمه وارد می شود.

همچنین امام جمعه پلدختر از اهالی رسانه خواست از دامن زدن به حاشیه ها دوری نمایند

سوری در ادامه به شیوه تبلیغات کاندیداها در انتخابات آتی اشاره کرد وگفت : کاندیداها از تخریب رقبا دوری کنند چون با اخلاق انتخاباتی وآموزه های دینی ما سازگار نیست.

وی تصریح کرد: باید با کسانی که با شیوه های عوام فریبانه وخرید رای وپول دادن یا با عناوین دینی وبازی با عقاید مردم  به دنبال کارهای تبلیغاتی در انتخابات هستند برخورد شود.

حجة السلام محمد سوری به ارزش تقوا وبرخورد کریمانه با مردم اشاره نمود وگفت: کسی که نتواندکریمانه با مردم برخورد نمایدلیاقت انتخاب شدن ندارد.

امام جمعه پلدختر در پایان عنوان کرد: باید همه در برگزار کردن یک انتخابات سالم شرکت داشته باشیم .

همچنین در این جلسه  بیژن سوری رییس دادگستری شهرستان پلدختر با ذکراهمیت  گسترش فرهنگ صحیح انتخابات به بررسی جرائم انتخاباتی واهمیت قانونمداری در این زمینه پرداخت و وپیشنهاد دادکه دریک جلسه که "ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی "با شرکت کاندیداها برگزار می کندتذکرات لازم درزمینه به تمامی کاندیداها ارائه داده شود.

لازم به ذکر است که در این نشست نورالدین درمنان با اشاره به آمار بالای بیکاری مردم پلدختر خواهان طرح ساماندهی "کارواش "های شهرستان به جای برچیدن تمامی آنها شد.

 

رضا جودکی نژاد : خبرنگار برنا پلدختر لرستان

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز