با همکاری اداره کتابخانه ها و سازمان فرهنگی انجام می پذیرد:

اجرای مشترک برنامه های بیست و سومین دوره گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی در شهرستان قدس

۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۰۶:۴۰:۵۱
کد خبر: ۳۳۳۹۱۴
اجرای مشترک برنامه های بیست و سومین دوره گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی در شهرستان قدس
با همکاری اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قدس و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری شهرستان قدس برنامه های بیست و سومین دوره گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی برگزار می شود.

به گزارش خبر گزاری برنا از غرب تهران، اولین جلسه مشترک اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قدس با سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری این شهرستان با حضور فهیمه اطهری رئیس اداره کتابخانه های عمومی، بهزاد لطفی رئیس سازمان فرهنگی ورزشی و کتابداران کتابخانه های مشارکتی به میزبانی سازمان فرهنگی ورزشی در جهت اجرای مشترک برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی و با هدف ترویج و نهادینه کردن فرهنگ مطالعه در سطح شهرستان برگزار شد.

در این جلسه اطهری ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان برگزاری نشست مشترک بین سازمان فرهنگی ورزشی و اداره کتابخانه ها را نقطه عطفی در جهت شکوفایی و رشد فرهنگی شهرستان دانست.

SAM_1353

در ادامه اطهری و لطفی به تشریح برنامه های خود در بیست و سومین دوره گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی که از 23 تا 30 ام آبان ماه امسال برگزار می شود پرداختند.

خاطر نشان میگردد،برگزاری مراسم هفته کتاب و کتابخوانی، طراحی بسته فرهنگی و توزیع آن در مراسم، معرفی و نقد کتاب، برگزاری مسابقه کتبی و پیامکی، تقدیر از کتابداران، کتابخوانان و خیرین برتر شهرستان، برنامه ریزی برای بازید مسئولان فرهنگی شهرستان از کتابخانه ها، برگزاری نشست کتابخوان در کتابخانه و مدارس و چاپ بنر و انجام تبلیغات در سطح شهرستان و طراحی بروشور معرفی کتابخانه ها از برنامه های مشترک اداره کتابخانه ها و سازمان فرهنگی ورزشی در هفته کتاب خواهد بود که به صورت مشترک و با همکاری هر دو سازمان در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

SAM_1355

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز