مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان:

توسعه متوازن ورزش در استان از اهداف اداره کل ورزش و جوانان لرستان است

۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۰:۳۱:۵۴
کد خبر: ۳۳۴۰۴۲
توسعه متوازن ورزش در استان از اهداف اداره کل ورزش و جوانان لرستان است
مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان به دنبال توسعه متوازن ورزش در سراسر استان است و تقویت ورزش همگانی، ورزش حرفه‌ای و بانوان را جزو اولویت های کار خود قرار داده ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان دکتر عزیزبور با بیان اینکه افتخار آفرینی ها در حوزه ورزش متعلق به همه دست‌اندرکاران این حوزه است، تصریح کرد: دست یاری به‌سوی همه بزرگان و عناصر دلسوخته ورزش دراز می‌کنیم و امیدواریم با همدلی بیشتر در استانی که سفره ورزش در آن گسترده است و نیازمندی‌ها و مطالبات فراوانی هم دارد، این رسالت خطیر را به اتمام برسانیم.

وی با اشاره به این که تلاش کردیم به سراسر استان، نگاه متوازن داشته باشیم، ادامه داد: نگاه عدالت‌محور در توسعه ورزش لرستان داریم و در همه جای استان افرادی که شایستگی مدیریت دارند، مورد توجه هستند و نگاه شهرستانی و منطقه‌ای نداریم.

وی با بیان اینکه در برنامه یک‌ساله ما المپیک ریو قرار دارد، خاطرنشان کرد: به‌زودی نشستی با هیات های ورزشی برگزار خواهیم کرد و از همه کارشناسان که نظری در بحث المپیک دارند، تقاضا می‌کنیم اظهارات خود را بیان کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان اظهار کرد: توجه به مشارکت بخش خصوصی هم مورد توجه است تا بتوانیم از این مسیر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام را شاهد باشیم.

وی افزود: حضور و مشارکت بخش خصوصی در پروژه‌های نیمه‌تمام، مناسب است و اگر این مشارکت ادامه یابد در می‌توانیم امکان بیشتری را به مردم و هیات های ورزشی تحویل دهیم.

دکتر عزیزبور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: لرستان در بازی‌های اینچئون مدال های رنگینی کسب کرد و نشان داد جزو استان‌های ورزشی مقتدر در کشور است.

وی با اشاره به تقویت بخش همگانی افزود: یکی از اقدامات جدی که باید در جهت سرعت بخشیدن به آن کوشا باشیم بحث همگانی است و می بایست کار جدی‌تری در حوزه همگانی داشته باشیم تا بتوانیم به آماری بهتر دست پیدا کنیم تا از این طریق به توسعه ورزش قهرمانی برسیم.

وی تقویت ورزش همگانی ، ورزش حرفه‌ای و بانوان را از برنامه ها ی اداره کل ورزش و جوانان استان برشمرد و خاطرنشان کرد: توسعه ورزش بدون کمک ، استقبال و همراهی های مردمی میسر نمی شود.

نظر شما