شاهقلیان در جمع رابطین امور بانوان:

پافشاری بر شیوه های نادرست، گسست بین نسلی را دامن میزند

۱۳۹۴/۰۸/۰۹ - ۱۱:۱۷:۲۵
کد خبر: ۳۳۴۹۱۶
پافشاری بر شیوه های نادرست، گسست بین نسلی را دامن میزند
شاهقلیان ،معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ملارد در جمع رابطین امور بانوان دستگاههای دولتی گفت : پافشاری بر شیوه های نادرست ،گسست بین نسلی را دامن میزند .
به گزارش خبر گزاری برنا در غرب تهران ، مجتبی شاهقلیان معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان ملارد در جمع رابطین امور بانوان دستگاههای دولتی و نمایندگان امور بانوان روستاهای این شهرستان با اشاره به لزوم شناخت محیط پیرامونی و ابزارهای جدید تاثیر گذار در سطح جامعه ، برنامه ریزی بر اساس نیازهای موجود و ملموس را خواستار شده و تصریح کرد امروزه دیگر نگاه سنتی ،کارآئی خود را از دست داده و یک فرد فقط در اختیار و بستر خانواده نیست .
شاهقلیان افزود در دنیائی که مرزها برچیده شده و ارتباطات و اطلاعات در اختیار همگان قرار دارد ضروریست برای آن که دچار آسیب و چالش نشویم نحوه استفاده و برخورد با آن را یاد گرفته و بر اساس اصول اعتقادی خود  از آن سود بجوئیم . تقابل با تکنولوژی جواب نداده و برای ورود به این عرصه مهارت و آموزش نیاز است .
به گفته شاهقلیان بنای دولت بر این است که در حوزه زنان شعارگونه عمل نکند و برنامه ریزی ها به گونه ای باشد که نیازهای آنان برآورده و جایگاه و نقش شان برای ادای مسئولیت واقعی تبیین گردد .
معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ملارد با بیان اینکه باید با تعیین اولویت ها به دنبال هم افزائی ، مهارت آموزی و در نهایت توانمندسازی بانوان باشیم گفت : بر اساس اطلاعات و آمار در حوزه زنان و تحلیل های علمی و کارشناسی شده است که بسیاری از این مسائل و مشکلات بانوان نمایان شده و مورد توجه قرار می گیرد . لذا فقط به ارائه آمار توصیفی اکتفا نکرده و مراکز علمی و دانشگاهی نیز برای ارائه تحلیل و راهکارهای علمی در این حوزه وارد شوند . راه اندازی سازمان های مردم نهاد با عضویت بانوان و با هدف پیگیری مسائل و دغدغه های آنان از دیگر تاکیدات رئیس جلسه بود .
در ادامه گزارش عملکرد شش ماهه نخست امسال این کمیسیون ارائه و تعدادی از اعضاء نیز در خصوص مشکلات و مسائل بانوان در حوزه های مختلف مطالبی ایراد نمودند . مشکلات کارگران زن ، سطح بهداشت شخصی و روانی زنان و بی توجهی به ورزش دختران نمونه هائی از این دست مشکلات می باشد .
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز