مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام خبر داد؛

آب شهر ایلام بطور کامل وصل شد

۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۰۹:۵۵:۴۶
کد خبر: ۳۳۵۲۸۴
آب شهر ایلام بطور کامل وصل شد
بیرنوندی گفت: با تلاش مسمتر نیروهای امدادی این شرکت آب 100 درصد نقاط مختلف شهر ایلام وصل شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: آب توزیعی با کیفیت بالای 99 درصد و درجه شفافیت بسیار خوبی عرضه می شود و هیچ گونه مشکلی از نظر سلامت ندارد.

بیرنوندی افزود: نقاطی از سطح شهر که افت فشار وجود دارد بدلیل شکستگی لوله ها است که نیروهای امدادی این شرکت بزودی نواقص موجود را برطرف خواهند کرد.

وی ادامه داد: بیش از 17 کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر ایلام بر اثر وقوع سیل چند روز گذشته تخریب شده است ضمن اینکه در شهرهای ایوان و ملکشاهی نیز شبکه های آب خسارت های بسیاری را متحمل شده اند.

بیرانوندی میزان خسارت وارده به شبکه آب و فاضلاب استان را بر اساس ارزیابی های ابتدایی 425 میلیارد ریال اعلام کرد.

وی تاکید کرد: خسارت های اساسی به شبکه آب و فاضلاب ایلام و شهرهای ایوان و ملکشاهی وارد شده و در شرایط کنونی بطور موقت از انها استفاده می شود ولی در سریع ترین زمان ممکن نیاز به بازسازی اساسی دارند.

مدیرعامل شرکت آبفای ایلام در پایان اضافه کرد: منابع اصلی تامین کننده آب شهر ایلام که چشمه گل گل و سد چم گردلان است در اثر بارش کم سابقه دچار آلودگی شده بود بطوریه تا دیروز 50 درصد نقاط شهر ایلام فاقد آب بود که با تلاش نیروهای آبفای ایلام امروز آب در تمامی نقاط وصل شد.

بارش 324 میلی متری باران در روزهای گذشته باعث وقوع سیل در ایلام شد بر اثر این حادثه بیش از 20 هزار واحد مسکونی، تجاری و آموزشی، یک هزار دستگاه خودرو شخصی و بخشی از تاسیات زیربنایی و راه های اصلی و فرعی این استان آسیب دیده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز