مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام خبر داد؛

زیرساخت های توزیع سوخت در سیل ایلام آسیب ندیده است

۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۰۹:۵۹:۲۵
کد خبر: ۳۳۵۲۹۲
زیرساخت های توزیع سوخت در سیل ایلام آسیب ندیده است
چاغروندی گفت: زیر ساخت های توزیع سوخت شرکت پخش فرآورده های نفتی ایلام در سیل اخیر آسیب ندیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام  با اعلام این خبر گفت: زیر ساخت های توزیع سوخت شرکت پخش فرآورده های نفتی ایلام در سیل اخیر آسیب ندیده است.

علی اصغر چاغروندی افزود: بیشترین میزان بازندگی مربوط به شهر ایلام (مرکز استان) بوده و خسارتی به تجهیزات سوخت رسانی این شرکت وارد نشده است.

وی تصریح کرد: با توجه به مرکزیت سیل در شهرستان ایلام و بهره مندی از لوله کشی گاز در آن، تاکنون درخواستی مبنی بر ارسال نفت سفید دریافت نشده است.

وی اظهار کرد: با این وجود 10 گروه برای توزیع نفت سفید پیش بینی شده است و فروشندگیهای غیر فعال خارج از شهرستان نیز فعال شده اند تا در صورت نیاز به توزیع سوخت اقدام کنند.

چاغروندی گفت: وانت بارهای حامل نفت سفید نیز پیش بینی شده است تا در صورت خسارت احتمالی شبکه گاز رسانی، سوخت جایگزین را تامین کنند.

وی تاکید کرد: تخلیه آب و لجن از منازل و مغازه های مردم در شهر ایلام با کمک گروههای امداد در حال انجام است و این شرکت نیز با اعزام گروههای مجهز، در این امدادرسانی مشارکت دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام  در پایان  با بیان این که با توجه به گزارشهای دریافتی دمای هوا کاهش قابل توجهی خواهد داشت، تاکید کرد: در صورت اعلام نیاز از سوی ستاد بحران و سازمان پدافند غیرعامل، شرکت ملی پخش منطقه ایلام آماده سوخت رسانی است و مشکلی از این نظر وجود ندارد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز