مدیرکل اموراجتماعی استانداری لرستان:

فعالیت کمپ‌های غیرمجازترک اعتیاد در لرستان بیداد می کند

۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۰۷:۱۷:۴۴
کد خبر: ۳۳۵۵۷۴
فعالیت کمپ‌های غیرمجازترک اعتیاد در لرستان بیداد می کند
ه گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، نادر قربانی امشب در همایش یک روزه سازمان‌های مردم‌نهاد حوزه آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد استان لرستان اظهار داشت: امروزه اعتیاد یک مشکل بسیار بزرگ در جامعه محسوب می‌شود که در کمین بسیاری از جوانان و خانواده‌ها است. وی افزود: سازمان‌های مردم‌نهاد ظرفیت بالایی در مقابله با تهدید اعتیاد دارند که باید به خوبی از این ظرفیت‌ها استفاده کرد و خانواده‌ها را آگاهی بخشید. قربانی بیان کرد: انجمن‌های مردمی در مرحله اول باید اعتماد به نفس داشته باشند تا بتوانند مفید عمل کنند و دولت تدبیر و امید نیز که رویکردی مثبت به سمن‌ها دارد، یقینا از آنها حمایت می‌کند، چرا که به اعتقاد دولت سازمان‌های مردم‌نهاد حلقه رسیدن شعار به شعور هستند. مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان گفت: در حال حاضر 274 سازمان مردم‌نهاد در لرستان وجود دارد که تعدادی از آنها فعال بوده و در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند. مدیرکل امور اجتماعی استانداری استان لرستان گفت: یکی از مشکلاتی که در حوزه اجتماعی و اعتیاد در استان وجود دارد، فعالیت کمپ‌های غیرمجاز و همچنین کلینیک‌های درمان سرپایی است که متاسفانه در این کلینیک‌ها بیشتر به کسب درآمد فکر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا  از خرم‌آباد، نادر قربانی در همایش یک روزه سازمان‌های مردم‌نهاد حوزه آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد استان لرستان اظهار داشت: امروزه اعتیاد یک مشکل بسیار بزرگ در جامعه محسوب می‌شود که در کمین بسیاری از جوانان و خانواده‌ها است.

وی افزود: سازمان‌های مردم‌نهاد ظرفیت بالایی در مقابله با تهدید اعتیاد دارند که باید به خوبی از این ظرفیت‌ها استفاده کرد و خانواده‌ها را آگاهی بخشید.

قربانی بیان کرد: انجمن‌های مردمی در مرحله اول باید اعتماد به نفس داشته باشند تا بتوانند مفید عمل کنند و دولت تدبیر و امید نیز که رویکردی مثبت به سمن‌ها دارد، یقینا از آنها حمایت می‌کند، چرا که به اعتقاد دولت سازمان‌های مردم‌نهاد حلقه رسیدن شعار به شعور هستند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان گفت: در حال حاضر 274 سازمان مردم‌نهاد در لرستان وجود دارد که تعدادی از آنها فعال بوده و در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر یکی از مشکلاتی که در حوزه اجتماعی و اعتیاد در استان وجود دارد، فعالیت کمپ‌های غیرمجاز و همچنین کلینیک‌های درمان سرپایی است که متاسفانه در این کلینیک‌ها بیشتر به کسب درآمد فکر می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز