محمدزاده پودینه در جلسه رسمی شورای اسلامی شهرقدس اظهار کرد:

اداره حقوقی شهرداری به صورت جدی پیگیر پرونده های املاک شهرداری باشد

۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۰۸:۱۰:۰۵
کد خبر: ۳۳۵۶۰۱
اداره حقوقی شهرداری به صورت جدی پیگیر پرونده های املاک شهرداری باشد
رئیس شورای اسلامی شهر قدس با اشاره به اهمیت بالای بخش حقوقی در فعالیت های شهرداری، گفت: اداره حقوقی شهرداری درباره املاک شهرداری پیگیری جدی داشته باشد.

به گزارش خبر گزاری برنا در غرب تهران ،خدابخش محمدزاده پودینه در جلسه رسمی شورای اسلامی شهرقدس که با حضور اعضای شورا، شهردار، مشاور حقوقی شورا و مدیر اداره حقوقی شهرداری، گفت: با توجه به توسعه شهرنشینی و رشد روز افزون جمعیت شهری، شهرها با مشکلات عدیده اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی روبرو هستند و برای اداره امور شهر نیاز به یک سیستم مدیریت یکپارچه شهری می باشد که بتوان با برنامه ریزی مدون و با همکاری تمامی نهادهای ذیربط در جهت رفع نیازمندی های شهر گام برداشت.

وی افزود: یکی از مهمترین مباحثی که شورا و شهرداری با ان دست به گریبان هستند مسایل مالی و حقوقی است و ما امروز مدیر اداره حقوقی و مشاور حقوقی شورا را دعوت کردیم تا در جریان آخرین اقداماتی که درباره پرونده های مفتوح شهرداری در مراجع قضایی ، قرار بگیریم.

وی ادامه داد: شهرداری اراضی زیادی را به ادارات مختلف شهرستان با حفظ مالکیت تحویل داده که متاسفانه این ادارات به نام خود سند دریافت کردند اعضای شورا انتظار دارند که اداره حقوقی شهرداری در خصوص این املاک پیگیری جدی داشته باشد و بتواند مالکیت این اراضی را باز پس گیرد.

بیش از 70 درصد چک های برگشتی شهرداری وصول شده است

گزارش: خانم اکرم کشاورزافشار

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز