اعلام مسیر های راهپیمایی ۱۳ آبان

۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۰:۵۶:۲۹
کد خبر: ۳۳۶۰۸۴
اعلام مسیر های راهپیمایی ۱۳ آبان
مسیرهای راهپیمایی 13 آبان در مراکز شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری از سوی رئیس ستاد دهه فجر استان اعلام شد.

به گزارش برنا، دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال وبختیاری در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: روز 13 آبانماه، عزت طلبی حسینی ملت ایران به دنیا اعلام می شود و این روز نماد آزادگی و حق طلبی در برابر استکبار جهانی است.

به گفته وی، تظاهرات حماسی استکبارستیزی مردم چهارمحال و بختیاری در روز 13 آبان در 42 نقطه استان با هدف بصیرت افزایی، آشنا کردن نسل جوان با هدف استکبارستیزی، افزایش مشارکت و همبستگی مردم در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی برگزار می شود.

علی گرجی ادامه داد: دشمنان در دو ماه گذشته تبلیغات گسترده ای علیه مردم ایران به راه انداخته اند با این رویکرد که ملت ایران پس از مذاکرات هسته ای در راهپیمایی ها و تظاهرات سیاسی علیه آمریکا و اسرائیل حاضر نمی شوند.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: روز 13 آبان پس از برگزاری تظاهرات حماسی، اجتماع بزرگ عاشورائیان استکبارستیز نیز در مراکز شهرستان های استان برگزار می شود.

گرجی افزود: تظاهرات این روز با سه نقش محوری روحانیت، دانشجویان و دانش آموزان برگزار و شعار همیشگی 'مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل' و فریاد 'هیهات منا الذله' سر داده می شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال به فضل الهی مردم ولایت‌مدار استان با حضور حماسی خود در صفوفی متحد و یکپارچه یک‌صدا فریاد «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «هیهات منا الذله» سر می‌دهند.

به گفته وی، راهپیمایی 13 آبان‌ماه استان در شهرکرد از میدان 12 محرم به سمت میدان امامزادگان دوخاتون، در بروجن از میدان آزادی به سمت میدان امام حسین(ع)، در لردگان از میدان شهدا به سمت مصلی اولی‌الامر، در فارسان از مقابل اداره آموزش‌وپرورش به سمت مسجد امام حسین(ع)، در اردل از ابتدای بلوار شهدا به سمت گلزار مطهر شهدا، در چلگرد از مقابل اداره آموزش‌وپرورش به سمت سه راهی فرمانداری، در شلمزار از سه راهی فرمانداری به سمت مدرسه نمونه راهنمایی فرزانگان، در بن از سه راه نماز به سمت مسجد جامع و در سامان از مقابل اداره آموزش‌وپرورش به سمت میدان بسیج برگزار خواهد شد.

گرجی، از عموم مردم همیشه در صحنه استان خواست تا با حضور همیشگی خود مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام و انقلاب بکوبند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز