معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خبر داد:

پرداخت تسهیلات ۴ درصدی به " سمن های" البرز

۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۰۷:۰۱:۲۸
کد خبر: ۳۳۶۳۲۳
پرداخت تسهیلات ۴ درصدی به  سمن های البرز
اجرای برجام می تواند فرجام خوبی برای کل مردم خصوصا جوانان در پی داشته باشد و امیدواریم این تلاش و خدمت بزرگ دولت تدبیر و امید به ملت عزیز ایران به زودی نتایج و ثمرات مثبت خود را در جامعه نشان دهد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرزدر نشست شورای راهبردی از اعطای تسهیلات با سود 4 درصد به سازمان های مردم نهاد استان البرز جهت ایجاد اشتغال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرج، قدرت ا... شمیرانی  در نشست شورای راهبردی و تشکیل کارگروه های تخصصی سازمان های مردم نهاد استان البرز با تاکید بر نقش سازمان های مردم نهاد در رشد و ارتقای سطح فرهنگ جامعه در همه ی زمینه ها اظهار کرد: می بایست از توان و ظرفیت سازمان های مردم نهاد به عنوان بخشی تاثیر گذار در جامعه نهایت استفاده را برد و از این طریق فرهنگ عمومی کشور را در همه ی زمینه ها تقویت کرد.

وی از اعطای وام با سود 4 درصد به سازمان های مردم نهاد استان البرز جهت ایجاد اشتغال خبر داد و افزود: طی انعقاد تفاهم نامه ای با صندوق کارآفرینی و امید استان البرز، زمینه اعطای وام 4 درصد برای حمایت از برنامه های کارآفرینی و اشتغال فراهم شده است.

شمیرانی با اشاره به نقش مثبت برجام در آینده ی کشور گفت: اجرای برجام می تواند فرجام خوبی برای کل مردم خصوصا جوانان در پی داشته باشد و امیدواریم این تلاش و خدمت بزرگ دولت تدبیر و امید به ملت عزیز ایران به زودی نتایج و ثمرات مثبت خود را در جامعه نشان دهد.

وی با تاکید بر لزوم استفاده ی همه دستگاه ها از ظرفیت NGO ها خاطر نشان کرد: آموزش حقوق شهروندی، توانمندسازی اعضاء در فضای مجازی، محیط زیست، ایمنی راه ها، تلاش در جامعه ی جهانی در حوزه ی دیپلماسی و پر رنگ کردن نقش جوان ایرانی در دهکده جهانی می بایست از اولویت برنامه های سازمان های مردم نهاد در پسا تحریم باشد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به جمعیت بیش از یک میلیونی جوانان در استان البرز گفت: ساخت سمن سرا و خانه ی جوان به عنوان محیطی برای فعالیت سمن های استان البرز امری ضروری است که با تصویب در ستاد ساماندهی امور جوانان و مساعدت استاندار در دستور کار سازمان مدیریت و رنامه ریزی برای سال 95 قرار گرفت.

وی با بیان این که سمن ها با تکیه بر ظرفیت های یکدیگر به سمت استقلال مالی و انجام خدمات داوطلبانه در جامعه پیش بروند، تاکید کرد: تشکیل شورای راهبردی سمن ها اقدامی مثبت و تاثیر گذار است که از دبیران می خواهیم در همین راستا و با مطالعه پیشینه این موضوع و بررسی علمی، کاری در خود شان جوانان استان را پایه ریزی کنند.

این مسئول در پایان با درخواست از صدا و سیما برای پوشش خبری فعالیت های سمن ها به عنوان برنامه ی فرهنگی، اثرگذار و الگویی تصریح کرد: شورای راهبردی سازمان های مردم نهاد استان البرز تا پایان این ماه با برنامه ریزی دقیق و علمی تشکیل خواهد شد.

 

نظر شما