بیانیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان ایلام به مناسبت ۱۳ آبان

۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۰۹:۵۵:۲۵
کد خبر: ۳۳۶۴۰۹
بیانیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان ایلام به مناسبت ۱۳ آبان
اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ایلام، به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز، بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام،  متن بیانیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به مناسبت ۱۳ آبان به شرح زیر می‌باشد؛

بار دیگر در آستانه روزی حساس و تاریخی قرار گرفته‌ایم. روزی که مصداق پایداری ملت فداکار و جوانان رشید و انقلابی ایران اسلامی در مقابله با قدرت‌های مادی و شیطانی عالم است.۱۳ آبان یادآور تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در سال ۴۲، ‌کشتار وحشیانه دانش‌آموزان انقلابی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا درسال ۱۳۵۸ است. هر یک از این رخدادها به تنهایی می‌تواند منشا تداوم حرکت انقلاب اسلامی و ظلم‌ستیزی و آرمان‌خواهی نسل متعهد و مومن این سرزمین در بستر تاریخ باشد.و امروز شکی نیست که قدرت و استحکام نظام اسلامی، موقعیت ممتاز و اثرگذار جمهوری اسلامی در منطقه و جهان و پرچمداری مقاومت در برابر استکبار جهانی و شیطان بزرگ مرهون حرکت هوشمندانه نسل مومن و برکت خونهای پاکی است که در این راه ریخته شده است.

به برکت همین ایثار و فداکاری و نیز شجره طیبه ولایت فقیه است که ادعاهای پوشالی و نیرنگ‌ها و فریبهای استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا سالهاست برای ملت روشن شده است.کدخدای دروغین و بی خدای این روزهای جهان سالهاست آستین حمایت از دولتهای بی ملت و جریانهای تکفیری و نفاق را بالا زده است و روز به روز بر قربانیان جنایتهایش در همه جای جهان می‌افزاید.زخم‌هایمان تازه است، این روزها فرزندان این ملت در راه دفاع از حرم اهل بیت(علیهم‌السلام)، جان نثار می‌کنند و سالهاست ملت طعم تحریم‌ها و نامردی‌های طائفه کفر را می‌چشد.

لذا با طنین خشم خود در روز ۱۳ آبان و خلق حماسه‌ای دیگر و حضوری پرشور در راهپیمایی ضداستکباری این روز، نفرت و بیزاری خود علیه سردمداران و حاکمان و فرمانروایان کفر و ظلم را نشان خواهد داد.اعضای مومن و با بصیرت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در مقام پرچمداران جنبش دانش‌آموزی ضمن حضوری پرشور در این میدان نمایشگاه، قدرت ملت، از همه مردم آزاده و شریف بویژه جوانان غیرتمند، برای شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت می‌نماید، تا با فریادهای بلند «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» و «هیهات من الذله» فرمانبری از رهبر و مولایمان و پیوند ناگسستنی با عاشورا را به رخ جهانیان بکشند.«إن تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز