فرمانده انتظامی استان فارس:

فرد شرور توسط پلیس در شیراز دستگیر شد

۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۰:۰۴:۳۱
کد خبر: ۳۳۶۴۱۶
فرد شرور توسط پلیس در شیراز دستگیر شد
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: شرور سابقه دار که در شیراز با اقدامات مجرمانه خود برای نوامیس مردم ایجاد مزاحمت می کرد، توسط ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار برنا ازفارس،  سردار احمد علی گودرزی  در این خصوص  اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس از طریق گزارش های مردمی از شرارت فردی 28 ساله به نام "جن" معروف به "جاسم مورچه" در یکی از محله های جنوبی شهر شیراز مطلع شدند.

وی ادامه داد: ماموران پس از انجام تحقیقات لازم و اطمینان از صحت خبر، دستگیری این فرد شرور را که با قدرت نمائی با سلاح سرد و گرم، برای نوامیس مردم ایجاد مزاحمت می کرد را، در دستورکار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در بررسی های انجام شده مشخص شد این فرد دارای چندین سابقه شرارت و درگیری مسلحانه بوده و چندین بار توسط ماموران دستگیر و روانه زندان شده و هر بار که از زندان آزاد می شده، مجدداًبه اعمال مجرمانه خود ادامه داده است.

سردار گودرزی بیان کرد: پس از شناسایی محل اختفای این فرد شرور در یکی از محله های جنوبی شیراز،‌ وی در یک عملیات غافلگیرانه توسط ماموران دستگیر شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز