بازدید رئیس سازمان بازرسی دادگستری کل کشور از ساختمان اداری دادگستری قائمشهر

ساختمان اداری دادگستری و دادستانی در شان دستگاه قضایی شهرستان قائمشهر نیست

۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۳:۱۱:۱۴
کد خبر: ۳۳۶۶۹۸
ساختمان اداری دادگستری  و دادستانی در شان دستگاه قضایی شهرستان قائمشهر نیست
رئیس کل دادگستری کشور در بازدید از ساختمان دادگستری قائمشهر، از وضعیت این محل ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قائمشهر، رئیس سازمان بازرسی دادگستری کل کشور از ساختمان اداری دادگستری و دادستانی بازدید کرد.

ناصر سراج ظهر امروز در بازدید از ساختمان اداری دادگستری و دادستانی شهرستان قائمشهر اظهار کرد: این ساختمان در شان دستگاه قضایی شهرستان قائمشهر نیست و باید هر چه سریعتر مقدمات ساختمان نیمه کاره فراهم شود.

وی افزود: با توجه به مشاهده عینی این ساختمان در وضعیت نامناسبی به سر می برد.

رئیس سازمان بازرسی دادگستری کل کشور با تاکید بر اینکه ساختمان اداری دادگستری از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری در مضیقه است، متذکر شد: خوشبختانه کارکناان این اداره با حداقل امکانات خدمات خوبی را به مردم ارائه می دهند که جای تقدیر است.

سراج با تاکید براینکه طی بازدیدهای صورت گرفته از چند مرکز هیچ یک از دستگاه های قضایی دارای ساختمان و فضای نابسامانی نیست، افزود: متاسفانه شهرستان قائمشهر با فضای نامناسب کارکنانش از کمترین امکانات بهره مند هستند.

وی ادامه داد: مدیرکل دادگستری مازندران باید پاسخگو باشد که در قبال وضعیت نابسامان ساختمان اداری دادگستری و دادسرای شهرستان قائمشهر تاکنون اقدام موثری انجام نداده است.

رئیس سازمان بازرسی دادگستری کل کشور با اشاره به اینکه مدیران کل باید نظارت جدی بر ساختمان های اداری شهرستان ها داشته باشند متذکر شد: مدیران کل در طی بازدیدهای مداوم باید مشکلات پیش رو داشته را به مراجع بالاتر ابلاغ کمنند تا رسیدگی شود.

سراج در پایان از قضات درخواست کرد تا شئونات قضاوت را رعایت کنند و در این زمینه گفت: قضات این شهر به دلیل آنکه در شهر کوچکی زندگی می‌کنند که همه بر آنها شناخت دارند و در این راستا لازم است قضات شئونات قضاوت را رعایت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز