افتتاح نمایشگاه نقاشی کودکان در محمودآباد

۱۳۹۴/۰۸/۱۴ - ۱۱:۵۶:۵۵
کد خبر: ۳۳۶۸۲۰
افتتاح نمایشگاه نقاشی کودکان در محمودآباد
صبح امروز به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی نمایشگاه نقاشی کودکان در محمودآباد افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از محمودآباد؛ این نمایشگاه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد و موسسه قرآنی ترانه های آسمان و انجمن هنرهای تجسمی محمودآباد و با حضور یحیی یوسف پور، فرماندار محمودآباد، امیرنیا، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد محتاطی، مدیر روابط عمومی فرمانداری و جمع کثیری از خانواده های دانش آموزان در سالن گالری مجتمع فرهنگی و هنری غدیر افتتاح شد.

 یحیی یوسف پور، فرماندار محمودآباد، طی سخنانی در آئین افتتاح این نمایشگاه گفت: پیوند کودکان با دنیای فرهنگ و هنر رشد ذهنی کودکان را به همراه داشته و موجب بروز خلاقیت و ارتقاء فرهنگی جامعه می گردد.

ایشان با اشاره به اهمیت آموزش هنر در بین کودکان گفت: غنی سازی اوقات فراغت کودکان و آموزش هنر به عنوان یکی از شاخص های توسعه فرهنگی جامعه همواره باید مدنظر دستگاه های فرهنگی جامعه قرار گیرد.

در ادامه امیر امیرنیا، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد، گفت: این نمایشگاه به منظور گرامیداشت هفته دانش آموز و با هدف حمایت از کودکان هنرمند و کشف استعدادهای جدید هنری برگزار می گردد.

وی افزود: در این نمایشگاه 50 تابلوی اثر نقاشی در سبک آزاد هنری و با ابزار هنری مداد رنگی و آبرنگ و مداد شمعی و گواش و پاستل توسط 45 کودک و نوجوانان 4 تا 10سال طراحی و به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: این نمایشگاه به مدت 5 روز در سالن گالری هنری مجتمع فرهنگی هنری غدیر جهت بازدید شهروندان و علاقمندان دایر می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز