استاندار قزوین:

مشکل اصلی ورزش همگانی ضعف اراده است

۱۳۹۴/۰۸/۱۴ - ۱۲:۵۱:۰۴
کد خبر: ۳۳۶۸۳۳
مشکل اصلی ورزش همگانی ضعف اراده است
روزبه: در شرایط فعلی مشکل اصلی در توسعه و ترویج ورزش همگانی ضعف اراده است نه کمبود اعتبار یا امکانات.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، روزبه استاندار قزوین در جلسه خانه مشارکت مردم در سلامت بیان داشت: توسعه و ترویج ورزش همگانی مساله ای نیست که با تامین پول و اعتبار حل شود چون در حال حاضر امکانات و فضاهای نسبتا مناسبی در این زمینه وجود دارد اما از طرف دیگر شاهد نهادینه شدن و جا افتادن ورزش همگانی در بین اقشار مختلف مردم نیستیم.

وی افزود: در حوزه ورزش در استان قزوین نباید همه مساله را به کمبود سالن و تجهیزات ورزشی یا عدم وجود مربی محدود کرد بلکه معضل اصلی، ضعف اراده و همت از سوی مدیران و مسئولان در این عرصه می باشد.

استاندار خاطرنشان کرد: در راه اندازی ورزش همگانی همه امکانات موجود است و ادارات، مدارس، کارخانجات و مراکز آموزش عالی و دانشگاه ها و... از تجهیزات و فضاهای مناسبی برخوردار هستند فلذا  هیچ عذر و بهانه ای برای شکل نگرفتن ورزش همگانی وجود ندارد.

رئیس شورای توسعه ورزش همگانی استان با تاکید بر شناسایی و تهیه بانک اطلاعات سالن های ورزشی استان تصریح کرد: باید یک برنامه زمان بندی مشخص برای استفاده از سالن های ورزشی سطح شهر در جهت توسعه و ترویج ورزش همگانی در بین مردان و زنان تدوین شود .

وی افزود: این سالن ها باید در ساعات معینی از صبح و به شکل رایگان و به تفکیک در اختیار آقایان و بانوان برای انجام ورزش صبحگاهی قرار بگیرد .

استاندار تاکید کرد: واگذاری سالن های ورزشی به بخش خصوصی نباید به برنامه توسعه و ترویج ورزش همگانی در جامعه لطمه ای بزند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز