امام جمعه اصفهان:

اجرای برجام به معنای نفوذ نیست

۱۳۹۴/۰۸/۱۶ - ۱۰:۲۹:۱۸
کد خبر: ۳۳۷۰۸۰
اجرای برجام به معنای نفوذ نیست

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: با این حرف که برجام همان نفوذ در کشور است مخالفم چراکه برجام از مراکز قانونی و تصمیم گطری کشور تاییدیه گرفته است.

به گزارش برنا، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار کرد: من با کسانی که برجام را مساوی با نفوذ تلقی می کنند مخالفم اما باید در مرحله اجرای برجام مواظب دشمنان و افراد خائن باشیم و نباید فکر کنیم که آمریکایی ها خیر ما را می خواهند و نباید همپای آنها حرکت کنیم.

وی تصریح کرد: حفظ استقلال همه جانبه، حمایت بی دریغ از همه مستضعفان جهان و نفی سلطه گری بیگانگان از مبانی و اصول سیاست خارجه کشور ماست.

امام جمعه اصفهان همچنین با اشاره به سفر جک استراو، وزیر خارجه سابق انگیس به اصفهان و اعتراض جمعی از دانشجویان و طلاب اصفهانی نسبت به این سفر گفت: سفر یک نفر به کشور نشانه نفوذ بیگانگان در کشور نیست و هنگامیکه نیروهای اطلاعاتی و امنیتی کشور بر مسائل اشراف کامل دارند نباید از این نظر نگران باشیم. در واقع ما باید اجازه دهیم این گونه افراد به کشور بیایند تا توسعه کشور در شرایط تحریم ببینند.

طباطبائی نژاد در ادامه گفت: مردم با شرکت پرشور خود در تظاهرات 13 آبان تنفر خود از استکبار جهانی و مرگ بر آمریکا را در حد کامل بیان کردند.

وی با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا، به معنای مرگ بر مردم آمریکا نیست اظهار کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، مرگ بر آمریکا به معنای مرگ بر استکبار و سیاست های آمریکایی است.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه مرگ بر آمریکا با این تفسیر پشتوانه علمی و عقلانی دارد تصریح کرد: تا زمانیکه سیاست های آمریکایی با ظلم، کینه توزی، تسلط بر مستضعفان همراه باشد مرگ بر آمریکا می گوییم.

طباطبائی نژاد تاکید کرد: مرگ بر آمریکا تمام شدنی نیست؛ مگر اینکه آمریکا دست از استکبار و سلطه گری خود بردارد. این درحالی است که اکنون سیاست های آمریکا با استکبار، استثمار و استعمارگری عجین شده است.

امام جمعه اصفهان با اشاره به روز کیفیت جهانی گفت: این روز باید همه مردم و بویژه صنعتگران به کیفیت محصولات و تولیدات خود توجه بیشتری داشته باشند.

طباطبائی نژاد با بیان اینکه یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی خرید اجناس و کالاهای ایرانی و داخلی است افزود: تولید کنندگان هم باید متعهد باشند و به رعایت کیفیت و ارتقای کیفیت تولیدات خود توجه ویژه ای داشته باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر واجب بسیار عظیمی است گفت: امام حسین (ع) برای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد و با امر به معروف و نهی از منکر توسط همه آحاد جامعه، تخلف، گران فروشی، رشوه خواری و زیر میزی برطرف خواهد شد.

نظر شما