نماینده مردم شهرستان " کازرون" درمجلس:

امنیت موجود در جامعه، حاصل تلاش نیروی انتظامی است

۱۳۹۴/۰۸/۱۶ - ۱۰:۲۶:۱۳
کد خبر: ۳۳۷۱۸۹
امنیت موجود در جامعه، حاصل تلاش نیروی انتظامی است
نماینده مردم شهرستان " کازرون" در مجلس شورای اسلامی، گفت: امنیت موجود در جامعه ماحصل تلاش های نیروهای امنیتی و به ویژه نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرگزاری برنا فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، دکتر "شاهین محمد صادقی" در جلسه ای که با حضور فرمانده انتظامی استان فارس و تعدادی از معاونان و رؤسای پلیس های تخصصی در ستاد انتظامی استان برگزار شد، افزود: مهمترین وظیفه هر حکومتی در جامعه، برقراری امنیت است.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در کشور ابزار امنیت داخلی است، افزود: مسئولیت زمینه سازی برای یک زندگی آرام و شایسته در جامعه بر دوش مأموران نیروی انتظامی می باشد.

"نماینده مردم شهرستان کازرون" حفظ کرامت مردم را بسیار ضروری عنوان کرد و گفت: پلیس باید مقتدر و با صلابت در راستای خدمت رسانی به عموم مردم تلاش کند.

  محمد صادقی در مجلس شورای اسلامی، خاطر نشان کرد: اختیار پلیس برای انجام بعضی از مأموریت های خاص جزء ضروریات اقتدار این نیروی خدمتگزار است.

وی افزود: هر چه پلیس علمی تر، دقیق تر و با برنامه تر عمل کند، به همان اندازه در انجام اقدامات خود موفق خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان کازرون با بیان اینکه  سردار "احمد علی گودرزی" فرمانده شایسته و لایقی است که از زمان حضور وی، امنیت بسیار خوبی در سطح استان برقرار شده است، گفت: به سهم خود از همه اقدامات انجام شده پلیس فارس در راستای تأمین امنیت مردم تقدیر و تشکر می کنم.

فرمانده انتظامی استان فارس نیز در این جلسه طی سخنانی اظهار کرد: اجرای طرح مکنا ( مدیریت کیفیت در نیروی انتظامی) در کلانتری ها و پاسگاه های فرماندهی انتظامی استان فارس باعث کاهش جرائم کارکنان، بالا بردن آستانه تحمل آنان و همچنین رعایت حقوق شهروندی شده است.

سردار احمد علی گودرزی راه اندازی اورژانس اجتماعی در محله های آسیب پذیر استان و به ویژه شهر شیراز را از اقدامات مؤثر و خوب معاونت اجتماعی اعلام کرد و گفت: کارشناسان مشاوره و روانشناسان با حضور در این محله ها به شهروندان خدمات مشاوره ای ارائه می دهند.

وی تأکید کرد: مأموران جان بر کف انتظامی استان فارس در راستای برقراری نظم و امنیت در جامعه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز