به منظور تسریع و پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهوری؛

نشست سرپرست فرمانداری ملارد با اعضای شورای شهرستان برگزار شد

۱۳۹۴/۰۸/۱۶ - ۱۲:۰۵:۲۸
کد خبر: ۳۳۷۲۵۱
نشست سرپرست فرمانداری ملارد با اعضای شورای شهرستان برگزار شد
به ریاست سرپرست فرمانداری ملارد و پیگیری مصوبات سفر رئیس محترم جمهوری به شهرستان ملاردبه ویژه تسریع در ساخت بیمارستان نشستی در فرمانداری بر گزار شد.
به گزارش خبر گزاری برنا در غرب تهران، مسائل و مشکلات شهرستان ملارد در نشستی با حضور خطیبی سرپرست فرمانداری ملارد و اعضای شورای شهرستان مورد رسیدگی قرار گرفت .

در این نشست برخی از مسائل ، خواسته ها و مطالبات مردمی در روستاهاو شهرهای این شهرستان از زبان اعضای شورای شهرستان مطرح شد. پیگیری مصوبات سفر رئیس محترم جمهور به شهرستان به ویژه تسریع در ساخت بیمارستان ، اختصاص 80 درصد از درآمدهای حاصل از حوزه حریم شهرداری ها به روستاها، تامین آب شرب و کشاورزی،جلوگیری از ساخت وسازهای غیر مجاز ، برطرف نمودن مشکلات زیست محیطی موجود در حاشیه تعدادی از روستاها ،پیگیری برای ارتقاء تعدادی از روستاهای پرجمعیت به شهر، بخشی از این موارد می باشد.

خطیبی سرپرست فرمانداری ملارد  هم در سخنانی شورای اسلامی هر شهرستان را منتخب و عصاره اعضای شوراهای شهره و روستاها برشمرد. سرپرست فرمانداری اظهار داشت:تسلط، تجربه و دغدغه مندی شوراها به ویژه شورای شهرستان به عنوان شورای فرادستی باعث خواهد شد تا موضوعات به خوبی پیگیری و حل و فصل گردد.

وی با تاکید بر تقویت نهاد شوراها گفت: یکی از اهداف اصلی انقلاب اسلامی این بود که مردم امورات در دست خود مردم باشد که شوراها مصداق این امر هستند.

سرپرست فرمانداری ملاردتصریح کرد: همواره با روی باز پذیرای نقطه نظرات شوراها که برگرفته از بطن مردم می باشد در راستای حل مشکلات شهرستان هستیم .

خطیبی در ادامه اشاره ای هم  به مشکلات شهرستان داشته و دلیل وجود برخی از مشکلات در این شهرستان را نبود زیر ساخت های کافی در برخی از حوزه ها دانست وگفت: پیگیری و جلسات بسیاری برای حل مشکلات شهرستان صورت گرفته و اولویت اول ما تکمیل بیمارستان و بالا بردن سرانه فضای ورزشی است که تلاش می کنیم وعده ای که رئیس جمهور محترم در سفر به این شهرستان داده است عملی شود.

وی ادامه داد: دولت به تنهایی نمی تواند به مشکلات مردم رسیدگی کنند این شوراها هستند که به عنوان نمایندگان برگزیده مردم باید در رسیدگی به مشکلات آنان با  جدیت وارد شوند.

نظر شما