۲۴ آبان ماه در چهارمحال و بختیاری :

عضویت رایگان مطالعه دوستان در کتابخانه های عمومی

۱۳۹۴/۰۸/۱۷ - ۰۸:۵۷:۰۴
کد خبر: ۳۳۷۵۰۳
عضویت رایگان مطالعه دوستان در کتابخانه های عمومی
معاون اداره کل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری،از عضوگیری رایگان کتابخانه های عمومی استان در 24 آبانماه به مناسبت روز کتاب وکتابخوانی خبر داد.

به گزارش برنا، اسماعیل بابائی ، گفت: متقاضیان عضویت می توانند،در 24 آبانماه با حضور در یکی از کتابخانه های مورد نظر نسبت به ثبت نام و یا از طریق سامانه مدیریت کتابخانه ها به آدرس www.Samanpl.ir پیش ثبت نام عضویت را انجام دهند.

وی گفت:پس از انجام پیش ثبت نام، متقاضی می تواند تا دو هفته پس از تاریخ پیش ثبت نام به کتابخانه مورد نظر مراجعه و فرآیند ثبت نام را نهایی کنند.

بابایی افزود: عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی استان،فقط در تاریخ 24 آبان به صورت رایگان بوده و متقاضیان تنها باید هنگام ثبت نام هزینه صدور کارت را پرداخت کنند.

وی افزود: هم اینک 47 کتابخانه نهادی و13 کتابخانه مشارکتی در استان فعال است.

بابایی، با بیان اینکه سرانه فضای فیزیکی کتابخانه های عمومی استان کمتر از سرانه کشور است،افزود: سرانه فضای فیزیکی کتابخانه های شهرستان بن 5.19 متر مربع، بروجن 4.47 متر مربع و شهرکرد 4.54 مترمربع است که این میزان سرانه فیزیکی از متوسط کشور بالاتر است.

وی اظهارکرد:سرانه فیزیکی شهرستانهای دیگر استان از جمله کوهرنگ ، اردل، لردگان ضعیف و شهرستانهای کیار، فارسان و سامان در حد مطلوب قرار دارد.

به گزارش برنا، 24آبان به عنوان روز کتاب و کتابخوانی نامگذاری شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز