سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی لرستان:

دستگیری جاعل اسناد و کشف انواع مهر های جعلی در خرم آباد

۱۳۹۴/۰۸/۱۷ - ۱۵:۰۸:۵۲
کد خبر: ۳۳۷۶۹۰
دستگیری جاعل اسناد و کشف انواع مهر های جعلی در خرم آباد
سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی لرستان،از دستگیری یک نفر جاعل و کشف انواع مهرهای جعلی در شهرستان خرم آباد خبر داد.

 

 سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی لرستان،از دستگیری یک نفر جاعل و کشف انواع مهرهای جعلی در شهرستان خرم آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از لرستان،سرهنگ "علی امرایی "در تشریح این خبر گفت :در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی از جاعلان حرفه ای سابقه دار  در امر تهیه و ساخت اوراق،اسناد و مهر های جعلی ادارات وشرکت ها فعالیت دارد،مراتب در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری آگاهی استان  قرار گرفت. 

این مقام انتظامی در ادامه افزود:پس ازبررسی های به عمل آمده  و اقدامات فنی ضمن هماهنگی با مقام  قضایی، متهم در منزلش دستگیر و در بازرسی منزل وی تعدادی مهر ، اوراق ، اسناد و مدارک جعلی کشف شد.

سرهنگ "امرایی" تصریح کرد:متهم با توجه به دلایل و مدارک کشف شده  به بزه ارتکابی معترف شد .

وی در پایان گفت: متهم با پرونده متشکله به مقام قضایی معرفی و با قرار صادره روانه زندان شد.

 انهدام باند سارقان منزل و مغازه در رومشگان

 فرمانده انتظامی رومشگان لرستان از دستگیری 3 سارق منزل و مغازه با 12فقره سرقت دراین شهرستان خبرداد.

 

سرهنگ "کرم حسین سپهوند"  گفت:در راستای افزایش احساس امنیت در سطح  این شهرستان ، طرح مبارزه با سرقت با تلاش پلیس آگاهی و کلانتری رومشگان اجرا شد.

وی ادامه داد: ماموران این فرماندهی در اجرای طرح موفق شدند ، یک باند سه نفره سارق را شناسایی و عناصر آن را دستگیر کنند.

 "سپهوند "اظهار داشت : سارقان به 12فقره انواع سرقت اعتراف و همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

دبیر فدراسیون جهانی کوراش آسیا؛

پلیس لرستان مودب، شایسته و مقتدر است

 دبیر فدراسیون جهانی کوراش آسیا، گفت: پلیس لرستان،مودب، شایسته و مقتدر است.

 

"دکتر ضیاء الدین نیازاف"در دهمین دوره مسابقات جهانی کوراش که برای اولین بار در ایران و در استان لرستان، برگزار شد، گفت: وجود زیر ساخت های مناسب از جمله امنیت استان، باعث برگزاری این مسابقات به میزبانی لرستان شد.

وی در ادامه از برگزاری چندین جلسه کارشناسی با حضور مسئولان اجرایی این استان خبر داد و افزود: از حضور فعال و نظرات کارشناسان انتظامی استان که موجب برگزاری شایسته این مسابقات شد، تقدیر و تشکر می کنیم.

این مقام مسئول در فدراسیون جهانی "کوراش"، با اشاره به امنیت محل برگزاری مسابقات، حضور پلیس در اجرای برنامه ها را پررنگ و برنامه ریزی شده، عنوان کرد.#

وساطت پلیس، اختلاف 8سال را خاتمه داد

فرمانده انتظامی دورود لرستان،از پایان اختلاف ملکی منجر به نزاع و درگیری 8ساله بین دو طایفه در این شهرستان ،خبرداد.

 سرهنگ "هدایت الله حسنوند"در تشریح این خبر گفت:درپی چندین مرحله درگیری منجر به جرح بین دو طایفه عشایرنشین،موضوع بصورت ویژه در دستورکار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان،قرار گرفت.

وی در ادامه افزود:دربررسی همه جانبه مشخص شد،درگیری و نزاع  بین دو طایفه عشایر نشین به هنگام کوچ پاییزه و بهاره در شهرستان های دورود،دزفول و روستاهای تابعه ،به دلیل اختلافات ملکی رخ داده است.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد:این فرماندهی پس از هماهنگی مقام قضایی و با دعوت از بزرگان طوایف درگیر و همچنین معتمدان محلی،طی برگزاری جلسات مشترک،عواقب و تبعات قانونی ناشی از ادامه درگیری ها به آنان گوشزد وخواستار رفع آن از طریق قانونی و جبران خسارات طرفین درگیرشد.

فرمانده انتظامی دورود بیان داشت:تلاش و وساطت  پلیس شهرستان،فی مابین طوایف عشایر نشین با رویکرد جامعه محوری،پس از گذشت 8سال منجر به صلح و سازش شد.

وی با بیان این که تامین امنیت مطلوب و شایسته از اهداف مهم پلیس است،گفت:جامعه با احیاء سنت های ملی و مذهبی،تعامل و مشارکت و همکاری  با پلیس،نقش بسزایی در کاهش جرائم و ارتقا امنیت خواهند داشت.    

سرهنگ"حسنوند" در پایان گفت:درگیری و نزاع 8ساله موجبات سلب آسایش و امنیت عمومی، ایراد خسارات جانی و مالی به طرفین را در برداشته است.

 

کشف 15 تن برنج قاچاق در بروجرد

 فرمانده انتظامی بروجرد لرستان از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف 15 تن برنج خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ "علیرضا دلیری"در این باره ، گفت : ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در راستای طرح تشدید مبارزه با کالای قاچاق ، در محور آزاد راه بروجرد- اراک به یک دستگاه کامیون کمپرسی مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی افزود : در بازرسی از کمپرسی مقدار 15تن برنج خارجی قاچاق فاقد مجوز گمرکی که از استان های همجوار به غرب کشور بارگیری شده بود توقیف شد.

این مقام انتظامی ارزش محموله مکشوفه را 900 میلیون ریال اعلام و اظهار داشت : در این رابطه یک نفر دستگیر و به دادسرا معرفی شد.

نظر شما