معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در کرمان:

پژوهش کلید رسیدن به موفقیت است/پژوهش باید منطبق با نیازهای تخصصی باشد

۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۰۹:۴۸:۵۰
کد خبر: ۳۳۷۸۶۹
پژوهش کلید رسیدن به موفقیت است/پژوهش باید منطبق با نیازهای تخصصی باشد
همایش دبیران شوراهای پژوهشی ادارت کل ورزش و جوانان منطقه 4 کشور با حضور معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزیر ورزش و جوانان و مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان در این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر گفت: از خدا می‌خواهم که ما رهروان لایقی برای شهدا باشیم و انشاا... راه شهدا را به خوبی ادامه دهیم.

دکتر عبدالحمید احمدی با تشکر از محمود محمودی‌نیا برای برگزاری این همایش ادامه داد: از اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان قدردانی می‌کنم که این فرصت را فراهم کرد تا در حوزه پژوهش و در دو بخش ورزش و جوانان گفت‌وگو و بحث کنیم.

وی با بیان اینکه نشست‌های منطقه‌ای فرصت خوبی برای تبادل نظرات و افکار هستند تا بهتر عمل کنیم، افزود: پژوهش کلید رسیدن به موفقیت است و در حقیقت پژوهش است که راه را برای ما مشخص می‌کند.

دکتر احمدی از برنامه‌ریزی برای تبدیل یافته‌های پژوهشی به بسته‌هایی برای استفاده مدیران خبر داد و اعلام کرد: وقتی این همایش منطقه‌ای تدوین می‌شد قرار شد که یک جلسه مطلق مدیریتی نداشته باشیم و بنا بر تبادل نظر باشد تا از یافته‌های پژوهشی نهایت استفاده را ببریم.

وی با تاکید بر اینکه پژوهش باید منطبق با نیازهای تخصصی باشد، تصریح کرد: در وزارت ورزش و جوانان سعی کرده‌ایم ارتباط و تعامل منطقی بین پژوهش و اموزش به وجود اوریم و یافته‌های پژوهشی را در کاربست‌های تصمیم گیری مدیریتی لحاظ کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز