معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان:

شهدا الگوهای هویت‌آفرین هستند/باید نگرش به سمن‌ها از بازوان اجرایی به شریک راهبردی تغییر کند

۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۰:۰۰:۲۷
کد خبر: ۳۳۷۸۷۹
شهدا الگوهای هویت‌آفرین هستند/باید نگرش به سمن‌ها از بازوان اجرایی به شریک راهبردی تغییر کند
نشست صمیمی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و معاون فرهنگی و امور جوانان این اداره کل با سازمان‌های مردم نهاد کرمان با استقبال پرشور این سازمان‌ها برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان ضمن خیر مقدم به دکتر احمدی و تشکر از استقبال گرم سمن‌ها از این نشست گفت: در حوزه فرهنگی و جوانان اقداماتی انجام شده از جمله برگزاری یادواره 466 شهید ورزشکار و متعاقب آن تشکیل ستاد ساماندهی با موضوع هویت ملی و مذهبی جوانان که در آن از شهدا به عنوان الگوهای هویت آفرین یاد شده است.

دکتر روح‌ا... اسدی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرموده‌اند از جوانان سه چیز می‌خواهم: تحصیل، تهذیب و ورزش افزود: دومین دوره مسابقات ویژه ورزشکاران، جوانان و کارمندان با حضور بیش از 700 نفر برگزار شد که مرحله استانی نیز با شرکت 280 نفر برگزار خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان کرمان به دلیل تغییرات مثبت در شورای پژوهشی از اساتید جوان استفاده نمودند، ادامه داد: از دیگر اقدامات انجام شده می‌توان به برگزاری کارگاه‌های متعدد آموزشی در خصوص سبک زندگی ایرانی و اسلامی اشاره کرد و از تشکیل شورای امربه معروف اداره ورزش و کمیته حجاب نام برد. همچنین استقبال از شهدای گمنام و برگزاری بیش از 30 جشنواره فرهنگی و ورزشی در شهرستان‌های استان در هفته تربیت‌بدنی از جمله اقدامات انجام شده است.

دکتر اسدی تشکیل کارگروه مشورتی رسانه و فضای مجازی را اقدامی مثبت ارزیابی و عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 60 سمن فعال شده‌اند که الان تعدادی از آن‌ها در حضور شما هستند و همچنین بیش از 64 ستاد ساماندهی امور جوانان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه پژوهش‌هایی در خصوص موانع افزایش مشارکت انجام شود، ابراز کرد: این مهم از ابعاد سرمایه اجتماعی است و باید در این زمینه گام‌هایی برداشته شود.

این مقام مسئول سمن‌ها را ظرفیتی عالی برشمرد و اضافه کرد: فرهنگ‌سازی در خصوص سمن‌ها انجام شود و باید نگرش به سمن‌ها از بازوان اجرایی به شریک راهبردی تغییر کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز